از نمادهای باشگاه سپاهان در احداث ورزشگاه نقش جهان استفاده خواهد شد

مدبر: به دنبال افتتاح ورزشگاه نقش جهان در موعد مقرر هستیم

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۲۷۳۴۱
مدبر: به دنبال افتتاح ورزشگاه نقش جهان در موعد مقرر هستیم
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: طبق دستور دکتر گودرزی و پیگیری‌هایی که تا به امروز داشته ایم،بدنبال پایان یافتن و افتتاح ورزشگاه نقش جهان در موعد مقرر هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون عمرانی استانداری اصفهان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی روند احداث ورزشگاه نقش جهان که با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد افزود: استاندار اصفهان امیدوار است طبق برنامه زمانبندی اعلام شده، این پروژه بزرگ تکمیل و افتتاح شود.

وی افزود: ما خواهان سرعت بیشتر جهت تکمیل ورزشگاه هفتاد و پنج هزارنفری نقش جهان هستیم.

سپس مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: طبق دستور دکتر گودرزی و پیگیری‌هایی که تا به امروز داشته ایم، به دنبال پایان یافتن و افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان در موعد مقرر هستیم.

مصطفی مدبر اظهار داشت: متاسفانه مشکلات مالی باعث شده که تاکنون نتوانیم این پروژه ملی را به اتمام برسانیم. در برخی مسائل فنی واجرایی این پروژه مجبور به دوباره کاری شدیم و این اجبار هم ما را از زمانبندی عقب انداخته بود.

وی ادامه داد: از مسئولین شرکت فولاد مبارکه تشکر می‌کنیم که جهت تکمیل این پروژه ما را همراهی کردند. همچنین از نظارت و همدلی که مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت تکمیل این پروژه داشت تشکر می‌کنم.

مدیرعامل شرکت توسعه افزود: امیدوارم با تداوم مناسب تزریق منابع مالی، پیمانکار بتواند طبق برنامه زمانبندی اعلام شده پروژه را تکمیل کند تا شاهد افتتاح این ورزشگاه بزرگ با حضور مسئولین ارشد ورزش کشور باشیم.

مدبر در خاتمه گفت: جا دارد از زحمات و تلاش های مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، استاندار اصفهان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و همه بزرگواران که با همدلی می‌خواهند این ورزشگاه در زمان تعیین شده به بهره برداری رسد، تشکر کنم.

شایان ذکر است به پیشنهاد مسئولان شرکت فولاد مبارکه و موافقت مدیرعامل شرکت توسعه، مقرر شد از نمادهای باشگاه سپاهان اصفهان در احداث این استادیوم استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز