عبدی: جای خالی نوروزی هرگز پر نمی شود/ هنوز شوکه هستیم

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۴:۵۵:۱۱
کد خبر: ۳۲۸۵۶۴
عبدی: جای خالی نوروزی هرگز پر نمی شود/ هنوز شوکه هستیم
سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در زمان مناسب یادبود هادی نوروزی را برگزار می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین عبدی پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همه این جلسات برای این است که راهکارهای مناسبی برای پیشبرد اهداف باشگاه انجام دهیم. یکسری مسایلی که از قبل مانده بود شامل موارد مادی و پرداخت هایی که مربوط به فصل گذشته بود و همینطور بحث اسپانسر مورد بررسی قرار گرفت. بحث بر این بود که قرارداد با شرایط خوب بسته شود. مسوولیت ها خوب انجام شود. خوشبختانه این اتفاق در دو هفته گذشته افتاد وفکر می کنم در چهار، پنج هفته و چند ساعت کار  مداوم صورت گرفت. امیدوارم با  هدف گذاری مناسبی این بحث را پیش ببریم.

وی ادامه داد: مساله بعدی، مساله تیم های پایه بود. اتفاقات دلخراش هفته گذشته باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم. کاپیتان تیم از بین ما رفت و امیدوارم باشگاه بتواند به خوبی با این موضوع رفتار کند و احترام لازم را به آنهایی که هستند و آنهایی که رفته اند بگذاریم.

عبدی درباره بحث رایگان شدن بازی پرسپولیس و صبا بیان داشت:بله این موضوع مطرح شد و از طریق سازمان لیگ و تیم مقابل پیگیری می شود و اینکه رایگان شود این موضوع فقط بحث باشگاه نیست امکان دارد رایگان شود و امکان دارد هر تصمیمی گرفته شود خوشبختانه در سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس مشکل خاصی نیست. امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند و منطقی باشد تا بتوانند این کار را انجام دهند که به صورت منطقی این بازی برگزار شود. این بازی ای است که همه دوست دارند  به تماشای آن بیایند.در روز فوت مرحوم نوروزی جمعیت زیادی آمده بود که این باعث می شود نشان دهند مردم اسطوره ها و بازیکنان را دوست دارند و این جای تقدیر دارد.

وی درباره برگزاری بازی یابود هادی نورزی و اینکه گفته می شود برخی قرار است در این بین سود اقتصادی ببرند گفت:هیچ کس هم حق این کار را ندارد. مردم می آیند و به احترام هادی نوروزی حتی حاضرند بلیت هم بخرند مردم شرکت می کنند برای این موضوعات باید مسایل قانونی طی شود و بازی در شان هادی نوروزی و باشگاه پرسپولیس باشد.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که آیا باشگاه قصد دارد بازیکنی را جایگزین نوروزی کند یا نه اظهار داشت: این بحث ها بحث هایی است که یکسری قوانین پشت این قضیه است اینکه بشود اضافه کرد یا نه به هر صورت هیچ وقت ما نمی توانیم جایگزین مناسبی برای هادی نوروزی داشته باشیم. همیشه جای یکی از کاپیتان فقید این باشگاه که همه او را دوست داشتند خالی می ماند. کسی هم به جای او به این باشگاه بیاید و جذب شود باتصمیم کادر فنی خواهد بود.

وی درباره  طلب نوروزی از باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ طلب نوروزی به زودی پرداخت خواهد شد. نه شما نه هواداران بلکه باید باشگاه تصمیم گیری کند  و احترامات لازم برای آن مرحوم و کسانی که باقی مانده اند حفظ می شود. باشگاه باید پیگیر این موضوع باشد.

سخنگوی پرسپولیس درباره استراتژی باشگاه برای برگزاری مسابقات یادبود برای هادی نوروزی و اینکه قرار نیست کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در مسابقه فردا شرکت کنند گفت:ما به  بحث های خصوصی دیگران  ورود نمی کنیم.اینکه احترام بگذارند جای تقدیر هم دارد ولی مطمئنا باشگاه برای چنین جریانی  برنامه ریزی دارد و آن اتفاق تلخی که افتاد ما هنوز در شوک این قضیه هستیم و بچه ها تمریناتشان را از دست داده بودند. در زمان مناسب  مراسم یادبود و بازی دوستانه اعلام خواهیم کرد همه مردم ایران به هادی لطف دارند و می خواهند از این بازیکن تقدیر کنند و چیزی که از طرف باشگاه در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز