من هیچوقت نمی‌بازم

خاکپور: این قهرمانی تقدیم به هادی و هانی/ می‌توانیم المپیکی شویم

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۵:۰۷
کد خبر: ۳۲۹۹۱۲
خاکپور: این قهرمانی تقدیم به هادی و هانی/ می‌توانیم المپیکی شویم
سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: این قهرمانی و کاپ را به هادی نوروزی و پسرش تقدیم می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد خاکپور در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیم فوتبال امید کشورمان مقابل سوریه گفت: می‌خواهیم این قهرمانی و کاپ را به یکی از فوتبالیست‌های مطرح کشورمان، یعنی هادی نوروزی که تازه از دنیا رفته و به پسر کوچکش تقدیم کنیم. از ابتدا هم قصدمان همین بود و می‌خواستیم نام این کاپ را هادی نوروزی بگذاریم.

وی ادامه داد: بازیکنان سوریه تلاش زیادی کردند اما ما تیم منظم‌ تر و بهتری بودیم. از ابتدای حضور در تورنمنت غرب آسیا پیغام ما صلح بود فکر می‌کنیم صلح مردم را بیشتر به یکدیگر نزدیک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه آیا پایان مسابقات قهرمانی آسیا هم مانند مسابقات غرب آسیا پایان خوشی خواهد داشت، بیان کرد: من هیچوقت نمی‌بازم، در واقع یا برنده می‌شوم یا یاد می‌گیرم. آدم باید از شکست‌ها هم چیزهای جدید یاد بگیرد و به نظرم هیچ باختی وجود ندارد. این تورنمنت را مثل یک مدل برای مسابقات انتخابی المپیک می‌دیدیم با خیلی از تیم‌هایی که با آنها در انتخابی المپیک روبرو می‌شویم بازی داشتیم و این مسئله می‌تواند در آینده به موفقیت ما کمک کند. با خیلی از تیم‌هایی که در انتخابی المپیک روبرو می‌شویم، در این تورنمنت مواجه شدیم و امیدوارم مسابقات انتخابی المپیک هم پایان خوشی برای ما داشته باشد.

وی ارزیابی خود از تیم قطر که در مسابقات انتخابی المپیک با ایران همگروه است را اینگونه توضیح داد : قطر در این تورنمت خوب نبود و در این مسابقات تیم خوبی نداشتند، اما مطمئن هستم در چند ماه آینده بهتر خواهند شد. ما می‌خواستیم در آخرین دوره حضورمان در مسابقات غرب آسیا، یک خاطره خوش از خودمان به جا بگذاریم که این کار را هم انجام دادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز