تیم‌های دایی همیشه تهاجمی هستند

برانکو: باید روح هادی را شاد کنیم/ به بازگشت نوری فکر نمی‌کنم

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۳:۰۵
کد خبر: ۳۳۰۰۱۰
برانکو: باید روح هادی را شاد کنیم/ به بازگشت نوری فکر نمی‌کنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احمدزاده، عالیشاه، حاتمی و اومانیا را در کنار خود نخواهیم داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل صبا اظهار داشت: قبل از هر چیز ایام سوگواری محرم را تسلیت می گویم. همچنین تسلیت مجدد به مناسبت درگذشت هادی نوروزی. ما فردا یک بازی مهم مقابل صبا خواهیم داشت. دیداری سخت که من فکر می کنم در این فصل دشوارترین و کلیدی ترین مسابقه ما خواهد بود. واضح است که برای رسیدن به سه امتیاز کار دشواری داریم و امیدوارم ما با نتایجی مثبت و رو به جلو در جدول پیش برویم. ما فردا فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، بابک حاتمی و اومانیا را در کنار خود نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر بازیکنان تیم امید همچنین بن سون را در کنار خود نمی بینیم. لازم است به تیم امید تبریک بگویم که قهرمان شد اما بازیکنانی چون کمندانی در تیم امید حضور داشتند. با تمام غایبینی که داریم اهداف خود را فراموش نمی کنیم و تلاش می کنیم با به کارگیری بازیکنان جانشین نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با جذابیت تقابل پرسپولیس با علی دایی اذعان داشت: من مطمئنم قبل از هر چیز فردا دیداری جذاب برای تماشاگران خواهد بود و کاملا منطقی است که تیم های علی دایی تهاجمی بازی کنند. زیرا او خودش مهاجم بوده و هدفش گلزنی است. وی چیزهای زیادی دارد که به بازیکنان خود آموزش دهد. قطعا دایی می تواند به مهاجمان تیمش مشاوره های خوبی بدهد اما پرسپولیس هم بدون تردید بازی تهاجمی انجام خواهد داد هرچند که نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد.

برانکو در ارتباط با درگذشت نوروزی و تاثیر این مساله بر تمرینات پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید با این شرایط بازی سختی خواهیم داشت. قبل از هر چیزی منظورم بحث فنی مسابقه است. همچنین از نظر روحی و روانی هم کار سختی در پیش داریم. البته من مطمئنم بازیکنان ما می توانند احساسات خود را کنترل کنند و روی مثبت این احساسات و انگیزه به سمت ما خواهد بود. یک نتیجه خوب می تواند همه ما را خوشحال کند. این حداقل چیزی است که می توانیم به هواداران و مرحوم هادی بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مباحث مربوط به بازگشت محمد نوری به پرسپولیس اذعان داشت: من هیچ وقت تاکید نکردم که این بازیکن را نمی خواهم. البته الان ایشان مورد نظر ما نیست. او در قطر حضور دارد و درباره سرنوشت وی باشگاه تصمیم می گیرد. با وجود میلی که این بازیکن دارد باشگاه تصمیم گیرنده است و نباید خیلی پیگیری کرد. نوری کاپیتان عزیز ما بوده است و همیشه یادش در پرسپولیس ماندگار است. از طرفی الان همان وظایف را در تیم قطر دارد و باید با آنها همکاری کند. او بازیکنی است که هر باشگاهی تمایل دارد او را در خدمت داشته باشد. 

وی در ارتباط با جدا شدن ماریچ در نیم فصل افزود: خوب شد به من هم گفتید!

برانکو در ارتباط با کاپیتان پرسپولیس در بازی فردا گفت: قبل از شروع فصل هادی نوروزی کاپیتان اول ما بود. رضا نورمحمدی کاپیتان دوم و محسن بنگر کاپیتان سوم پرسپولیس هستند. 

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت های علی دایی که گفته بازی پرسپولیس نه به دلیل فقدان شماره 24 بلکه به دلیل غیبت ملی پوشان پرسپولیس عقب افتاده اظهار داشت: من از این مساله اطلاع نداشتم و محمود خوردبین به من اطلاع داد. خوردبین ایده جالبی داشت و با تاج به توافق رسید. بحث این بود که به احترام هادی نوروزی بازی روز 24 مهر برگزار شود. البته من سوالی دارم. امروز چه بازی هایی باید برگزار می شد؟ چرا امروز تیم هایی چون سپاهان، استقلال و تراکتورسازی بازی نداشته اند. چرا فقط پرسپولیس را هدف قرار داده اید. یعنی فقط بازی پرسپولیس نبود که بازی اش به تعویق افتاد. آیا این نرمال است که 48 ساعت بعد از بازی تیم ملی بازی های لیگ برگزار شود.

وی ادامه داد: مقررات فیفا می گوید حداقل 72 ساعت بعد از بازی های ملی باید بازی لیگ برگزار شود. بچه های ما و باشگاه پرسپولیس نفرات زیادی در تیم ملی داشتند. از جمله چهار بازیکن در تیم ملی بزرگسالان، بن سون در هندوراس و بازیکنانی چون حیدریه در تیم امید. هر اتفاقی می افتاد ما بازی می کردیم ولی وقتی بحث تیم ملی مطرح می شود باید به یاد آورد که رامین رضائیان جلوی ژاپن بازی کرد. به همین خاطر قطعا خستگی بازیکنان ما نمی تواند دلیل تعویق بازی باشد. یادمان باشد که مهدی طارمی نیز هفته پیش بازی کرده بود. 

برانکو در ارتباط با تعطیلات پیش آمده در لیگ به دلیل بازی های ملی بیان داشت: قبلا نظر خود را داده ام. ما در این فصل 140 روز یعنی حدود 5 ماه تعطیلات داریم. باشگاه ها بابت این تعطیلات هم باید به بازیکنان پول بدهند. البته طبیعی است که مهم ترین اولویت تیم ملی است اما این که چگونه باید هماهنگی بین تیم ملی و باشگاه ها صورت بگیرد این وظیفه من نیست.

برانکو در خاتمه در ارتباط با صحبت های مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از خود مبنی بر تحویل بازیکنان ملی به باشگاهی در فاصله 72 ساعت قبل از بازی باشگاهی تصریح کرد: بازیکنانی که در تیم های بین المللی بازی می کنند باید برای بازی های دوستانه به تیم های ملی تحویل داده شوند. مهدی تارتار که قبل از من صحبت می کرد کاملا حق دارد. باید 72 ساعت قبل از بازی بازیکنان را به باشگاه تحویل داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز