برخورد ناشایست را نمی‌پذیریم

طاهری: کمیته انضباطی باشگاه تشکیل می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۳:۱۸
کد خبر: ۳۳۰۷۰۹
طاهری: کمیته انضباطی باشگاه تشکیل می‌شود
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حواسمان باشد در زمان حیات، باعث کدورت یکدیگر و خانواده‌ها نشویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر طاهری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: قبل از هر چیز جا دارد از طرف باشگاه پرسپولیس از تمامی کسانی که در این مدت در مراسم‌های گوناگون مربوط به هادی نوروزی حضور داشتند، قدردانی کنم. در این مدت اتفاقات قابل تأملی روی داد که افراد فارغ از هر تعلق خاطری حضور داشتند. همچنین باید بابت بازی روز جمعه و برگزارکنندگان برنامه‌ای که دیدیم بویژه مشوقین پرسپولیس تشکر کنم که زحمت زیادی کشیدند و با همکاری باشگاه، آن طرح زیبا از نام هادی و شماره پیراهنش را به نمایش گذاشتند تا نشان دهند که یاد و خاطره او همچنان در میان ما زنده است. همچنین تشکر می‌کنم از آنهایی که فارغ از هر رنگ و لباس، پیش آمدند و با خانواده هادی نوروزی و باشگاه پرسپولیس همراهی و همدردی کردند.
 
وی افزود: آنچه روی داد، از دو جهت قابل تأمل بود؛ یکی اینکه وقتی کسی فوت می‌کند بر اساس آداب و رفتار اسلامی، همه برای تشییع او حضور پیدا می‌کنند. این عمل پاسداشتی برای اخلاق و رفتار خوب آن فرد است. طبعا هر قدر انسان در این موارد درجات بالاتری داشته باشد، بدرقه‌کنندگان بیشتری خواهد داشت و تشییع هادی نوروزی هم نشان داد که او چگونه فردی بود. افراد همچنین حضور پیدا می‌کنند تا به نوعی به عزاداران تسلی خاطر بدهند و باعث التیام آلام و دردهای بازماندگان باشند.
 
طاهری ادامه داد: وقتی به این دو موضوع توجه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم چقدر خوب است که در زمان حیات قدر یکدیگر را بدانیم. اگر یاد و خاطره هادی نوروزی را به شکل‌های مختلف زنده نگه می‌داریم خوب است که اخلاق خوبش را هم الگو قرار دهیم و در زمین فوتبال و خارج از آن اجرا کنیم. ببینیم چه اتفاقی افتاد که هادی نوروزی همه اقشار را متاثر از درگذشت خود کرد. خوب است که در زمان حیات حواسمان باشد که باعث کدورت خاطر دیگران و خانواده‌های آنها نشویم یا اینکه خدایی ناکرده با عبارات نابجا که در شأن تعالیم دینی و ملی ما نیست روح دیگران را آزرده نکنیم.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از آنچه روی داد باید درس بگیریم و در گفتار و رفتار به اقداماتی دست نزدیم که بعدها باعث پشیمانی بشود. چه در مقابل همبازیان خودمان و چه در مقابل بازیکنان رقیب در صحنه مسابقه و خارج از آن عبارات نامناسب بکار نبریم. چگونه است که وقتی کسی را از دست می‌دهیم بسیار مراقب این مسائل هستیم و برای تسکین خاطر دیگران هر کاری می‌کنیم اما در زمان حیات افراد، این موضوع رعایت نمی‌شود. باید یادمان باشد زمان کمی در اختیار داریم. همه دیدند هادی نوروزی در نوبت بعدازظهر با تیم تمرین کرد اما نیمه شب دیگر در میان نبود. پس چه خوب است که این زمان با هم بودن را قدر بدانیم و در زمین بازی هنگام مسابقه و در تمرینات به جای آزردگی یکدیگر باعث دلگرمی هم باشیم. یکدیگر را تشویق کنیم نه اینکه حرف‌هایی بزنیم که بعدا تاسف آن را بخوریم.
 
طاهری تصریح کرد: ما در باشگاه پرسپولیس، هیچ رفتار بد و ناشایست را در زمین فوتبال تائید نمی‌کنیم. به هیچ وجه نمی‌پسندیم که به تیم حریف و داور توهین شود. از هواداران پرسپولیس هم که از تماشاگران نمونه در فوتبال ایران هستند، خواهش می‌کنیم حتی در سخت‌ترین شرایط، بجای پرداختن به تیم حریف و داور، تمام انرژی خود را روی تشویق تیم و بالا بردن روحیه بازیکنان خودی بگذارند. با توجه به اینکه این اواخر مشکلات زیادی داشتیم و این اقدام آنها بهترین تاثیر را روی تیم می‌گذارد.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به تاکید باشگاه روی مسائل اخلاقی و انضباطی عنوان کرد: کمیته انضباطی باشگاه حتما با مسائلی که روی خواهد داد برخورد می‌کند و از همینجا از بازیکنان با غیرت و متعصب پرسپولیس می‌خواهیم بسیار مراقب باشند، چون پرسپولیس در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و ما برای جبران آنچه هواداران تاکنون برای تیم انجام دادند، روی حضور موثر همگی آنها حساب می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز