از هفته ۲۴ به جدول نگاه می‌کنیم

کاظمی: پرسپولیس در ضدحمله خطرناک است

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۵:۰۵
کد خبر: ۳۳۱۴۹۸
سرمربی تیم فوتبال‌سیاه جامگان گفت: اکنون تنها به ساختن تیم خود می‌اندیشیم و از هفته 24 به جدول رده بندی نگاه می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس از هفته نهم لیگ برتر گفت: حریف پرسپولیسی است که به دنبال کسب نتایج بهتر از گذشته است. باید مواظب حملات این تیم باشیم ولی تیم سیاه جامگان هم به دنبال بازی زیبا و تماشاگرپسند است. خود فیفا اعلام کرده برای آماده‌سازی هر تیم نیاز به 100 ساعت کار فنی است ولی بازیکنانم با علاقه و تعصبی که نسبت به تیم و شهر خود دارند، در بازی با سپاهان توانستند نتیجه خوبی را رقم بزنند.
 
وی درباره شرایط علیرضا نقی‌زاده در تیم سیاه جامگان تصریح کرد: نقی‌زاده از بازیکنان مستعد تیم ماست. البته سیاه جامگان از این دست بازیکنان کم ندارد اما در بازی گذشته به وی استراحت دادیم زیرا در مسابقه‌های غرب آسیا املاح زیادی از دست داده بود و ترجیح دادیم که به وی استراحت دهیم تا در ادامه مسابقه‌های لیگ برتر بتوانیم از نقی‌زاده‌ای آماده بهره ببریم.
 
کاظمی ضمن بیان اینکه هیچ مصدوم و محرومی برای بازی فردا ندارد درباره حواشی‌ای که در مورد پزشک تیم سیاه جامگان مطرح شده بود، تصریح کرد: دکتر هرات‌چیان کاملا درست گفته و من تازه به تیم اضافه شده‌ام و باید هرچه سریع‌تر پزشکی که بتواند به ما کمک کند را به مجموعه تیم خود اضافه کنیم.
 
کاظمی درباره جدایی ناگهانی میلان یوانوویچ از تیم سیاه جامگان و خداحافظی‌اش از فوتبال تاکید کرد: زمانی که میلان از تیم ما جدا شد، من هنوز به سیاه جامگان نیامده بودم و در جریان این مسائل نبودم.
 
سرمربی سیاه‌جامگان همچنین درباره بحث‌هایی که حجت‌الاسلام والمسلمین علیپور مبنی بر اجازه مربیگری وی در مشهد مطرح کرده بود ترجیح داد صحبتی نکند و گفت: من صحبت‌هایم را یک بار مطرح کردم و فکر می‌کنم تکرار دوباره این حرف‌ها قضیه‌ای لوث شده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز