نفت شایستگی‌های زیادی دارد

مهاجری: نگاه ما نگاه رتبه‌ای نیست

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۳:۲۰
کد خبر: ۳۳۳۴۳۳
مهاجری: نگاه ما نگاه رتبه‌ای نیست
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: خیلی دنبال جایگاه نیستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت اظهار داشت:  جا دارد قبل از هر چیز شهادت امام حسین را تسلیت عرض کنم. امیدوارم عزاداری همه جامعه ورزش قبول باشد. با توجه به شرایطی که از شروع فصل تا الان داشته ایم مقاومت خوبی را در جدول از خود نشان دادیم و این مقاومت باعث شد تا ثبات شخصیتی خوبی بین بازیکنان ما به وجود بیاید. پس از بازی با استقلال که فکر می کنم حق مسلم ما برد بود و دو امتیاز از دست ما پرید پیروزی ما در هفته گذشته در اهواز باعث شد تا شرایط ما در جدول را بهبود بخشد.

سرمربی پدیده افزود: مهمتر از همه که بازیکنان ما متوجه شده اند که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند. می دانیم که بازی ها خیلی فشرده است و هر تیمی می داند که با کسب پیروزی می تواند سه امتیاز کسب کرده و جایگاه بهتری در جدول برای خود کسب کند.

وی ادامه داد: من از یونس انتظار بیشتری داشتم. یونس بار سنگینی را در خط حمله به دوش دارد. او در ضربات هوایی درگیری های فیزیکی و شوت زنی کار پرفشاری را دارد. با این همه ما از او رضایت داریم ولی باید بهتر از این باشد. شاکری توانسته مهاجمان کناری اش را صاحب موقعیت گلزنی کند. نقش یونس برای تیم پدیده خیلی ارزشمند است ولی با این همه امیدوارم که روزهای بهتری را از او شاهد باشیم.

مهاجری تاکید کرد: خوشبختانه مصدوم نداریم. ایگور پراییچ و ناصحی محرومان ما هستند. این را هم درباره تیم نفت بگویم که گل زدن به نفت سخت است. هم خط دفاع خوب دارد و هم دروازه بان خوب. شاید تیم ما در ارائه برخی تاکتیک ها مشکل دارد. نفت تیم شایسته ای است. کادر فنی قابل احترامی دارد. نفت تیمی است که سال گذشته در کورس قهرمانی قرار داشت و نماینده ایران در آسیا بود. با این همه می رویم که انشاالله فردا هر سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی اضافه کرد: اعتقادی به استفاده چرخشی از دروازه بان ندارم. همه هدفم این است که بازیکنانم را در یک سطح نگه دارم  و همیشه دو تا سه بازیکن هم تراز در هر پستی داشته باشم. خوشحالم که اگر مسعود نظرزاده پس از هشت هفته فرصت بازی پیدا کرد توانست نشان دهد که چه قابلیت هایی دارد. ما باید در چپ، هافبک و نقاط دیگر هم چنین شرایطی داشته باشیم. ما زمانی موفق می شویم که یک تیم آماده روی نیمکت داشته باشیم و نگرانی بابت جایگزینی نفرات نداشته باشیم. این به ما کمک می کند که وقتی سه، چهار بازیکن ما محروم و مصدوم باشد به چه کنم، چه کنم نیفتیم. 

مهاجری بیان داشت: متاسفانه در ایران همه جور تلاش می شود تا تماشاگران به ورزشگاه نیایند. دربازی های قبلی خانگی مان دیده ایم که از سر سه راه وکیل آباد تماشاگران با پای پیاده به سمت ورزشگاه حرکت می کنند. در همه جای دنیا بهترین شرایط ایجاد می شود تا تماشاگران به ورزشگاه بروند. در اینجا برعکس است. بارها و بارها گفته اند شهرداری و اتوبوسرانی و هر نهادی که به بحث شهروندی ما مربوط می شود باید کمک کنند تا تماشاگر ما با آرامش روانی به ورزشگاه بیاید، با آرامش بازی را ببیند و با خیال راحت به خانه برود.

مهاجری درباره اینکه پدیده چه جایگاهی به دست خواهد آورد گفت: خیلی دنبال جایگاه نیستم. نگاه ما نگاه رتبه ای نیست. بچه های من فقط می خواهند فوتبال زیبا ارائه کنند. تمام تلاش مان را می کنیم که اولا از فوتبال لذت ببریم. تماشاگرمان از فوتبال لذت ببرد. 

مدیررسانه ای باشگاه پدیده در پایان در تایید صحبت های سرمربی این تیم درباره عدم استقبال تماشاگران از بازی های پدیده گفت: متاسفانه باز هم به ما اعلام شد که فردا نمی توانند اتوبوس در اختیار ما قرار دهند تا برای جابه جایی تماشاگران از آنها استفاده کنیم. از مسئولان ذیربط درخواست داریم تیم های خراسان رضوی را در مسابقات لیگ حمایت کنند. از همه رسانه ها درخواست داریم به این موضوع بپردازند که مسئولان ورزش مشهد پیگیر این مطالب باشند. اینکه نشست خبری ما زودتر از نفت برگزار شد هم به خاطر برگزاری تمرین تیم ما بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز