فدراسیون های پرکار در توسعه ورزش همگانی معرفی شدند

شعبانی بهار: فدراسیون های پرکار ۶۰ درصد بودجه را دریافت کردند

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۷:۰۷
کد خبر: ۳۳۳۶۱۶
شعبانی بهار: فدراسیون های پرکار ۶۰ درصد بودجه را دریافت کردند
دکتر شعبانی بهار گفت 30 فدراسیون متناسب با برنامه عملیاتی خود برای اجرای برنامه توسعه ورزش همگانی بودجه دریافت کردند

به گزارش سرویس ورزشی برنا دکتر شعبانی بهار در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های پرکار را در حوزه توسعه ورزش همگانی در شش ماه گذشته معرفی کرد.

معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما از اختصاص 10 درصد بودجه فدراسیونها به موضوع ورزش همگانی، توسعه و توجه فدراسیون به موضوع گسترش و همگانی کردن رشته های مختلف بوده است و در 6 ماه گذشته فدراسیون های ورزش های سه گانه، رزمی، والیبال، کبدی، بدمینتون، تنیس روی میز، جانبازان و معلولان، کونگ فو و کوهنوردی عملکرد بهتری نسبت به سایر فدراسیون ها داشته اند.

شعبانی بهار در مورد اینکه مبنای کمک شما به فدراسیون ها چگونه است، گفت: ما برنامه های عملیاتی آْنها را رصد می کنیم و متناسب با اجرای انها بودجه پرداخت می کنیم و به طور مثال در همین چند روز گذشته برای 30 فدراسیون فعال در این حوزه به معاونت پشتیبانی وزارتخانه جدول و میزان کمک را اعلام کرده ایم.

معاون همگانی وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون های حوزه خود اشاره کرد و گفت: فدراسیون های رزمی، همگانی، روستایی و عشایری، پرورش اندام، گونگ فو، پهلوانی و ورزش زورخانه ای، نجات غریق، بیماریهای خاص و کوهنوردی با پرداختی که ظرف چند روز آینده صورت خواهد 60 درصد بودجه امسال خود را دریافت می کنند.

شعبانی بهار در پاسخ به این سئوال خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان که سهم هر فدراسیون فقط 10 درصد است یا امکان افزایش وجود دارد، گفت: ما خودمان در چهارچوب 10 درصد حبس نمی کنیم و قطعا فدراسیونی که برنامه بهتر و عملیاتی تری ارائه کند، سهم بیشتر هم دریافت می کند.

معاون وزیر درباره فدراسیون هایی که امکان اجرای برنامه های همگانی را ندارند، یا تلاشی برای ارائه برنامه در این مورد نمی کنند، افزود: قاعدتا این فدراسیون ها شامل استفاده از 10 درصد سهم همگانی کردن ان رشته نخواهند بود و سهم آنها به فدراسیون ها فعال می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز