وزارت ورزش و جوانان از سلیمی حمایت می‌کند

افشارزاده: بهداد بازهم طلا می‌گیرد

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۶:۲۳
کد خبر: ۳۳۳۹۸۶
افشارزاده: بهداد بازهم طلا می‌گیرد
افشارزاده معتقد است با برطرف شدن مصدومیت بهداد سلیمی باز هم مدال طلای المپیک به ایران خواهد رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهرام افشارزاده در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: مصدومیت ناگهانی سلیمی همه را در شوک فرو برد ولی معتقدم بهداد بازهم مدال طلای المپیک را برای ایران بدست می آورد.

مدیرکل وزارتی وزیر ورزش و جوانان از دستور پیگیری دکتر گودرزی برای بررسی وضع قوی ترین مرد جهان خبر داد و اضافه کرد: امروز با آقای مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری صحبت کردم و هر تصمیمی برای رفع مصدومیت سلیمی بگیرند وزارت ورزش پشتیبانی کامل خواهد کرد و جای نگرانی نیست.

افشارزاده گفت: مصدومیت بخشی از زندگی یک قهرمان است و مردم نگران نباشند چرا که با تلاش فدراسیون وزنه برداری بهداد سلیمی دوباره آماده تمرین خواهد شد و با درخشش در المپیک ریو دل مردم را شاد خواهد کرد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره جلسات ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آثار آن گفت: این رویه مطلوبی است که با تدبیر دکتر گودرزی شکل گرفته و خوشبختانه هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد و نتیجه آن نداشتن دغدعه مالی فدراسیون های المپیکی و انضباط مالی در امور فدراسیون ها برای المپیک آینده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز