محسن خلیلی در گفت و گو با برنا؛

دربی یا پرگل می شود یا کسل کننده/ بازیکنان باید تمرکز داشته باشند

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۳:۱۱
کد خبر: ۳۳۴۰۸۵
دربی یا پرگل می شود یا کسل کننده/ بازیکنان باید تمرکز داشته باشند
گلزن سابق پرسپولیس در دربی گفت: شاید دربی پرگلی را ببینیم و شاید هم یک صفر- صفر کسل کننده دیگر.

محسن خلیلی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا با تحلیل شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در ابتدا فصل شروع خوبی نداشت و علاوه بر اینکه امتیازات زیادی را از دست داد هودارانش را هم ناامید کرد در هفته های اخیر پرسپولیس با 2 برد توانست تا حدودی به آرامش برسد و فشاری که روی بازیکنان کارد فنی این تیم بود کاسته شود. پرسپولیس در بازی های اخیر هم موقعیت های زیادی بدست آورده اما نتوانسته از آنها استفاده کند به همین دلیل هم و غم هوداران این تیم استفاده خوب بازیکنان از موقعیت هاست. ضمن اینکه سرعت و جوانی پرسپولیس می تواند نقطه قوت این تیم در دربی باشد.

خلیلی درباره اینکه آیا دربی می تواند کیفیت خوبی داشته باشد گفت: کیفیت بازی روز جمعه برمی گردد به تمرکز و شجاعت بازیکنان. ممکن است به دلیل کم تجربگی بازیکنان جوان و جو حاکم بر بازی کیفیت بازی پایین بیاید اما چون هر دو تیم به ویژه پرسپولیس بازیکنان سرعتی دارند که موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد می کنند، ممکن است بازی زیبا شود. به نظر من کند بودن خط دفاع استقلال این امکان را به پرسپولیسی ها می دهد که موقعیت های خطرناک زیادی را ایجاد کنند.

گلزن سابق پرسپولیس در دربی درباره اینکه کدام بازیکنان از 2  تیم ممکن است مهره های تاثیرگذاری باشند؟ بیان کرد: ترکیب استقلال را نمی دانم چون مظلومی در بازی های اخیر تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرده و بازیکنان جوانی را جایگزین نفرات با تجربه ای مثل آرش برهانی کرده که اتفاقا در دربی هم سابقه بسیار خوبی دارد. در پرسپولیس هم طارمی و احمدزاده می توانند مهره های تاثیر گذاری باشند علی پور هم در صورتی که در نیم دوم به زمین بیاید ممکن است برای پرسپولیس مفید باشد.

وی ادامه داد: کیفیت دربی را نمی توانم پیش بینی کنم چون حساسیت بالای این دیدار باعث افزایش استرس بازیکنان می شود و روی کارآیی آنها تاثیر می گذارد. در سالهای گذشته نسبتا کیفیت بازیها بالاتر رفته شاید چون بازی حساسیت قبل را ندارد ولی باز هم نمی توان با قاطعیت گفت این بازی زیبا می شود یا نه. برخی کارشناسان به دلیل حضور بازیکنان جوان اعتقاد دارند کیفیت دربی چندان بالا نخواهد بود اما برخی هم اعتقاد دارند جسارت و ترسو نبودن مربیان 2 تیم ممکن است باعث زیبا شدن بازی شود. شاید دربی پرگلی را ببینیم و شاید هم یک صفر- صفر کسل کننده دیگر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز