شاید به زودی مدیرعامل مشخص شود

کاشانی: دلم می خواهد پرسپولیس دربی را ببرد

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۰۹:۰۹:۲۹
کد خبر: ۳۳۴۵۲۷
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ممکن است در نشست هفته پیش رو مدیرعامل باشگاه معرفی شود، گفت: اگر در پرسپولیس ثبات مدیریت باشد، این تیم در یکی، دو سال آتی جایگاه خوبی را به دست خواهد آورد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر کاشانی در خصوص اظهارات حسین عبدی که قرار بود در جلسات هیات مدیره تصمیمات مهمی گرفته شود، اما این تصمیمات به علت غیبت او به تعویق افتاده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه من مسافرت بودم و نتوانستم در جلسه شرکت کنم، اما در جلسه بعدی که هفته آتی برگزار می‌شود، در خصوص این تصمیمات صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه در چه زمینه‌ای قرار است تصمیمات مهم گرفته شود، اظهار کرد: پرسپولیس بزرگ است و هر تصمیمی گرفته شود، مطمئنا تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است در نشست هیات مدیره مدیرعامل انتخاب شود، خاطرنشان کرد: ممکن است این اتفاق بیفتد، من در سفر بودم و از تصمیمات مهمی که قرار است گرفته شود، بی‌خبر هستم. البته پس از جلسه روز یکشنبه مطمئنا این تصمیمات رسانه‌ای خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ساختار ورزش حرفه‌ای کشور، یادآور شد: ورزش عمومی و همگانی را شهرداری‌ها به خوبی کنترل می‌کنند، اما ورزش حرفه‌ای و قهرمانی باید در اختیار باشگاه‌ها باشد که متاسفانه ما در داشتن یک باشگاه دچار مشکل هستیم.

کاشانی افزود: تمام باشگاه‌های بزرگ دنیا یک تونل زمان دارند، کشورهای عربی که افتخاراتی در گذشته نداشتند با پولشان تاریخ را می‌سازند، اما ما که پر از افتخار در گذشته هستیم، موزه‌ای نداریم که گذشته‌مان را نشان دهد.

وی ادامه داد: باشگاه‌های ما پتانسیل بالایی دارند اما عدم ثبات مدیریتی باعث ایجاد مشکل برای ما شده است. پیش از آنکه ما به عنوان هیات مدیره جدید روی کار بیاییم، حدود یک سال باشگاه در کش و قوس خصوصی‌شدن بود که باز هم این اتفاق نیفتاد و در نهایت هم شاهد آن بودیم که باشگاه به صورت دولتی اداره می‌شود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باید ثبات به مدیریت پرسپولیس بازگردد تا باشگاه بتواند در راستای برنامه‌هایی که دارد پیش برود. اگر ثبات نباشد، پرسپولیس تنها یک تیم می‌شود که نمی‌تواند برنامه‌هایش را اجرایی کند. اگر ما شاهد ثبات در مدیریت باشیم، مطمئنا در یکی دو سال آتی پرسپولیس جایگاه به مراتب بهتری را در فوتبال ایران و آسیا خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر تمام باشگاه‌های بزرگ دنیا دارای کمپ برای خودشان هستند، سالانه باشگاه پرسپولیس حدود ۸-۷ میلیارد برای کمپینگ هزینه می‌کند، ما می‌توانیم از فضای مجموعه درفشی‌فر یک کمپ بسازیم تا برای باشگاه ماندگار باشد.

کاشانی در رابطه با عملکرد پرسپولیس برابر ملوان، تصریح کرد: تیم روند خوبی را در پیش گرفته و با بازیکنان جوانش عملکرد خوبی در بازیهای اخیر داشته، پرسپولیس با ادامه این روند می‌تواند یکی از قوی‌ترین تیم‌های ایران شود. البته ما به بازیکنان پیش از آغاز دربی پاداش دادیم تا با روحیه خوبی برابر استقلال قرار بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که این پاداش چه زمانی به بازیکنان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: پاداش حتما نباید مادی باشد، شخصیت بازیکنان پرسپولیس می‌تواند پاداش خوبی باشد که در حال حاضر شاهد این مساله هستیم.

وی در پایان در خصوص دربی اظهار داشت: امیدوارم بازی خوب و هیجان‌انگیزی را از هر دو تیم شاهد باشیم و دلم می‌خواهد پرسپولیس پیروز دربی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز