هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو

قهرمان صدرنشین شد/ سه مسابقه لغو شد

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۸:۳۳
کد خبر: ۳۳۴۵۵۳
قهرمان صدرنشین شد/ سه مسابقه لغو شد
هفته‌های اول و دوم رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با حضور ۹ تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، صنایع استیل‌البرز، پاس قوامین، یاسین پیشرو، سونیا، هیات تکواندو استان قزوین، گیتی‌پسند و شهرداری ساری در خانه تکواندو آغاز شد.

ابتدا قرار بود 8 بازی از هفته‌های اول و دوم برگزار شود که تنها ۵ بازی انجام شد اما به دلایل مختلف سه دیدار تیم‌های گیتی‌پسند - دانشگاه آزاد، سونیا - پاس قوامین و پاس قوامین - یاسین پیشرو به هفته‌های بعد موکول شد. 

شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی در دو بازی که این هفته انجام داد، صاحب پیروزی شد. شاگردان پیام خانلرخانی در بازی نخست ۵ بر ۳ استیل البرز را شکست دادند. برای شهرداری ورامین خلیل‌زاده، وحیدی، حق‌نیا، یعقوبی و بیات صاحب پیروزی شدند و برای استیل البرز هم محمدیان، شفیع خانی و طالبی سه برد کسب کردند.  ورامینی‌ها در مبارز دوم خود ۶ بر۲ تیم جوان و تازه وارد هیات تکواندو قزوین را از پیش رو برداشتند. در این دیدار صادق دهقانی، مهدی عباسیان، محمدسالار وحیدی، علی پاکدین، حسین صیفوری و حمید بیات برای تیم شهرداری ورامین موفق به کسب پیروزی شدند و مهدی غفاری و فردین نظرپور دو تکواندوکار پیروز قزوینی‌ها بودند.

تقابل دو تیم تازه وارد شهرداری ساری و گیتی‌پسند هم در پایان با تساوی ۴ بر ۴ خاتمه یافت. هادی مستعان، صادق موسوی، احسان امینی و جلال خدامی برای تیم گیتی‌پسند اصفهان و آرش صلاحی‌نژاد، امیرحسین ساسان، سروش احمدی و فرشاد غیاثی برای تیم شهرداری ساری موفق به کسب پیروزی شدند. اصفهانی‌ها درحالی یک امتیاز از این بازی کسب کردند که فرزان آشورزاده بهترین تکواندوکار سبک وزن جهان را در اختیار نداشتند. ضمن اینکه محمداف تکواندوکار آذری این تیم در حالیکه می‌توانست مقابل سروش احمدی نتیحه را به سود خود خاتمه دهد، به دلیل ۱۰ اخطاره شدن بازنده شد تا گیتی پسند با یک امتیاز به اصفهان بازگردد. در این دیدار امیرحسین ساسانی جوان که تا سال گذشته حضور در لیگ آینده‌سازان را تجربه می‌کرد، مقابل محمد امامی صاحب پیروزی شد تا صالحی مربی ساروی‌ها یک جوان با آتیه را به تکواندو ایران معرفی کند.

شهرداری ساری قبل از این تساوی ۶ بر ۲ هیات تکواندو قزوین را شکست داد. در آخرین بازی هفته هم شاگردان وحید عبداللهی در تیم استیل البرز ۷ بر یک سونیا را شکست دادند تا دست خالی به خانه بازنگردند. رضا یعقوبی، محمد حسینی‌نیا، کوروش چگینی، علی جباری، فرشید شفیع خانی، روح‌الله طالبی و محمدرضا اینانلو هفت پیروزی استیل را کسب کردند و نریمان مریدانی هم تنها تکواندوکار پیروز سونیا بود.

در پایان مسابقات هفته دوم شهرداری ورامین با دو پیروزی و کسب ۶ امتیاز در صدرجدول قرار گرفت، شهرداری ساری با یک برد، یک تساوی و ۴ امتیاز در رده دوم ایستاد. صنایع استیل البرز با یک برد و یک باخت و ۳ امتیاز خانه سوم را به خود اختصاص داد و گیتی پسند با یک تساوی از یک بازی و کسب یک امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز