دربی ۸۱

بهروان: تیم ملی به تعطیلات نیاز دارد/ دوست دارم دربی جذاب باشد

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۳:۰۷
کد خبر: ۳۳۴۶۲۲
بهروان: تیم ملی به  تعطیلات نیاز دارد/ دوست دارم دربی جذاب باشد
نایب رئیس سازمان لیگ گفت: آرزو دارم امروز یک دربی جذاب و پرگل را تماشا کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا غلامرضا بهروان نایب رئیس سازمان لیگ دوم لیگ امروز در استادیوم آزادی حضور دارد تا از نزدیک بر جریان برگزاری دربی نظارت کند.

بهروان در پاسخ به این سوال که شما طرفدار کدام از این دو تیم هستید، گفت: من طرفدار رسانه‌ها، مسئولین اجرایی و عوامل انتظامی هستم که زحمات زیادی برای این دیدار می‌کشند و از صبح زود و قبل از اینکه هواداران به ورزشگاه بیایند، آنها در استادیوم حاضر شدند تا با کمک یکدیگر یک دربی زیبا را برگزار کنیم.

بهروان افزود: دوست دارم هوادارانی که در ورزشگاه هستند و یا از منازل خودشان بازی را تماشا می‌کنند، شاهد یک بازی جذاب و پرگل باشند. امیدوارم این بازی بدون حاشیه به پایان برسد و همه تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور دارند، با آرامش به منازل خودشان بازگردند.

وی در مورد تعطیلی مجدد لیگ نیز تصریح کرد: ما برنامه‌ای داریم که باید بر طبق آن پیش برویم و خوشبختانه تا امروز هم تیم‌ها با ما تعامل خوبی داشتند، ولی باید بدانیم که شرایط تیم ملی به گونه‌ای است که به این تعطیلات نیاز دارد و باید تیم ملی کشورمان با آمادگی هر چه بیشتر به مصاف حریفانش برود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه‌هایی که کی‌روش داده است نیز اظهار کرد: با بحث بیانیه‌ها موافق نیستم و آن را کار قابل قبولی نمی دانم و امیدوارم این مسائل دیگر اتفاق نیفتد.

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: آرزو دارم تیم ملی کشورم در همه رده‌ها موفق باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز