عرب عامری: برای حضور در گواتمالا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد

۱۳۹۴/۰۸/۱۱ - ۱۲:۳۳:۴۱
کد خبر: ۳۳۵۸۰۳
عرب عامری: برای حضور در گواتمالا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد
رییس کمیته بانوان درباره برگزاری اولین دوره فستیوال فوتبال پایه دختران کشور و حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی گواتمالا صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الهه عرب‌عامری درباره برگزاری اولین دوره فستیوال فوتبال پایه دختران ایران گفت: این فستیوال می تواند کمک بسزایی برای شناخت بازیکنان نخبه و با استعداد در سطح کشور برای ما باشد. ما نیاز داریم تا تیم های پایه خود را تقویت کنیم و در مسابقات مختلف بین المللی حضور داشته باشیم. بر همین اساس برگزاری این فستیوال در امسال و سال های آتی می تواند آینده فوتبال ایران را تامین کند؛ چرا که برترین ها را شناسایی کرده و از آنها برای حضور در تیم های ملی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: از 23 استان کشور در این فستیوال حضور دارند و در مجموع حدود 322 بزیکن به همراه مربیان و سرپرستان خود در اردوگاه ایثار کردان کرج فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، قوانین فوتبال پایه و در واقع مسابقه‌ای بدون تعیین برنده و بازنده را برگزار می‌کنند. در همین راستا از 13 استان کشور، استعدادیاب‌هایی را دعوت کرده‌ایم که علاوه بر حضور در دوره آموزشی استعدادیابی، بازیکنان مستعد را انتخاب و به ما معرفی می‌کنند. ضمن این که برنامه های فرهنگی متنوعی را برای فوتبال آموزان در نظر گرفته و 10 کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار می کنیم.

رئیس کمیته بانوان ادامه داد: زمانی که تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد، انگیزه ای در میان خانواده ها ایجاد شد که شاید روزی فرزندانشان برای این مرز و بوم افتخارآفرین باشند. بر همین اساس استقبالی که در اولین دوره فستیوال دختران از سوی خانواده ها و استان‌ها آن هم در شرایط زمان تحصیلی و آب و هوای سرد و بارانی، صورت گرفته، بسیار مناسب و مطلوب است.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان درباره حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی گواتمالا هم گفت: نامه ای را از فدراسیون فوتبال گواتمالا دریافت کرده ایم که آنها به ما پیشنهاد داده‌اند به آلمان برویم و ویزای شینگن بگیریم و سپس اقدامات بعدی را برای ویزای گواتمالا انجام دهیم. ما تمامی شرایط و وضعیت سفر و همچنین حضور تیم ملی فوتسال را در کشور گواتمالا در نظر می گیریم و شک نکنید تمام تلاش خود را برای شرکت بازیکنان در این دوره از بازی ها به کار خواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز