بیانیه راه آهن درباره خط خوردن محمدی از فهرست تیم ملی

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۵:۱۴
کد خبر: ۳۳۷۳۰۹
باشگاه راه آهن نسبت به حذف غیرمنتظره نام میلاد محمدی از فهرست تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت باشگاه راه آهن، انتخاب بازیکن حق انکارناپذیر هر سرمربی است و اگر این مربی چهره‌ای شناخته شده و باتجربه مانند کارلوس کی‌روش باشد بی تردید از این حق قانونی و حرفه‌ای خود در جهت اعتلای تیم تحت نظرش بیشترین بهره را خواهد برد.

سرمربی محترم تیم ملی در انتخاب تازه نفرات تیم ملی پس از اینکه نام میلاد محمدی بازیکن بااخلاق و با ارزش تیم فوتبال راه آهن را در فهرست خود قرار داد در ادامه و پس از دیدار این تیم با سپاهان مبادرت به جایگزینی بازیکن جدیدی به جای وی نمود.

باشگاه راه آهن که همواره تعامل با تیم ملی را در اولویت امور قرار داده در پی آن است تا با اطلاع از چرایی این تصمیم، چنانچه قصوری متوجه بازیکن مذکور یا این باشگاه بوده، نسبت به اصلاح کاستی‌ها و تعامل بیش از پیش با کادر محترم تیم ملی اقدام کند.

در شرایطی که هدف همه ما یکی و آن هم موفقیت تیم ملی است باشگاه راه آهن با پرهیز از هرگونه جنجال رسانه‌ای حمایت جدی و همیشگی خود را از تیم ملی کشورمان اعلام و امید است در سایه تصمیمات حرفه ای سرمربی با دانش تیم ملی شاهد موفقیت بیش از پیش ملی پوشان عزیزمان باشیم و باشگاه راه آهن هم بتواند سهمی در این موفقیت ها داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز