رحمان رضایی در گفتگو با برنا:

کی‌روش فکر می‌کند با دسته کورها طرف است/ ای‌کاش یک نفر مدیریت بلد بود

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۶:۰۶
کد خبر: ۳۳۷۶۷۳
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: او فکر می‌کند در ایران با مشتی کر و کور طرف است و هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد.

یه گزارش سرویس ورزشی برنا، رحمان رضایی پیشکسوت فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر پیرامون تیم ملی به ویژه رفتارهای خارج عرف کارلوس کی روش صحبت کرد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا در خصوص رفتارهای اخیر کارلوس کی روش و مشکلاتی که با افراد متعدد پیدا کرده اظهار داشت: مسبب اصلی تمام رفتارهای کی روش فدراسیون فوتبال است. اگر مدیران فوتبالی ما به خوبی کی روش را مدیریت می کردند و از اول جلوی رفتارهای او می ایستادند، الان شاهد چینین اتفاقاتی نبودیم. در واقع خود ما مسبب رفتارهای کی روش هستیم. ای کاش شخص رئیس فدراسیون آنقدر مدیریت داشت که الان نیازی نبود ما این حرفها را بزنیم. اگر یک نفر و تاکید می کنم فقط یک نفر در این فوتبال مدیریت بلد بود  افسارمان به دست کی روش نمی افتاد.

وی ادامه داد: متاسفانه فوتبال ایران به بد جایی کشیده شده. برای بازی های ساده با گوام و ترکمنستان لیگ یک ماه تعطیل می شود و فکر نمی کنیم که چه اتفاقی برای تیم های فوتبال رخ می دهد. شخصا از حرف زدن درباره تیم ملی و کی روش خسته شده ام چون هر چه می گوییم، صدایمان به جایی نمی رسد به همین دلیل نباید اعصابمان را خرد کنیم و باید با بی تفاوتی از کنار اتفاقات مربوط به تیم ملی رد شویم.

رضایی با اشاره به رفتارهایی که کی روش با ایرانی ها دارد، افزود: تا جایی که من می دانم کی روش در هیچ کشوری چنین رفتارهایی را از خود نشان نداده بود و کاملا مشخص است که مشکل از ماست و عملکرد مدیریت فوتبال ایران ضعیف است. کی روش که صاحب فوتبال ایران نیست که برای رسانه ها تعیین تکلیف می کند که چرا از مخالفان او مصاحبه می گیرند. دخالت های کی روش در فوتبال ایران ناتمام است و خودمان این فرصت را به او داده ایم او فکر می کند در ایران با مشتی کر و کور طرف است و هر کاری دلش بخواهد انجام می دهد.

مدافع سابق پروجا، مسینا و لیورنوی ایتالیا بیان کرد: روی سخنم با حامیان کی روش است او وارد پنجمین سال حضورش در ایران شده و اگر تا الان کارنامه خوبی داشته، نیازی به حمایت از او نیست. بررسی کارنامه کی روش نشان می دهد که او هیچ کاری برای فوتبال ایران انجام نداده است. آقایان باخت به آرژانتین را در حد یک حماسه بالا بردند اما از شکست مفتضحانه مقابل عراقی که لیگ فوتبال هم ندارد، حرف نمی زنند. به نظر من کی روش وقتی برای فوتبال ندارد و زندگی اش را صرف مسائل دیگری می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز