با خبرگزاری برنا در نمایشگاه مطبوعات؛

اکبری: کری خواندن یک لذت است/ داوری ضعیف باعث ظلم به طرفداران می شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۲:۴۴
کد خبر: ۳۳۷۹۳۰
عضو تیم هنرمندان گفت: اشتباهات داوری همیشه هست ولی امسال بدتر بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا پندار اکبری یکی هنرمندان ورزشی که سابقه فعالیت در تیم فوتبال هنرمندان و حتی حضور در بازی قبل از دربی در ورزشگاه آزادی را دارند، همراه با جمعی از هنرمندان ورزشی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و غرفه خبرگزاری برنا دقایقی پاسخگوی سوالات اختصاصی خبرنگار خبرگزاری برنا شد.

 

* ابتدا درباره حضورتان درباره نمایشگاه بگویید و نمایشگاه مطبوعات را چطور دیدید؟

خداروشکر با نظم برگزار شد و شکیل تر از قبل بود. البته به خاطر خلوتی و عدم حضور بعضی از رسانه ها کمی ناراحت شدم.

 

*باشگاه هنرمندان اخیرا چه برنامه ای داشته و چه فعالیت هایی را خواهید داشت؟

همیشه و به طور مستمر در حال انجام کارها و بازی های خیریه هستیم و برای فرهنگ سازی پیش قدم هستیم. فوتبال ایست حرفه ای نیستیم ون ادعا داریم و فقط برای فرهنگ سازی و کار درست با مدیریت خوب و هیئت مدیره محترم در حال تلاش هستیم.

 

* متاسفانه اخیرا هنرمندان چند شاخه شده اند این حرکت لطمه ای به شما و دوستان هنرمند نخواهد زد؟

گروه ها و اسم ها بهانه است و همه هنرمندان یک خانواده هستند و همه با هم دوست هستند اگر لازم باشد در قالب یک تیم کنار هم خواهیم بود و فقط اسامی متفاوت است.

 

* متاسفانه هفته گذشته شاهد یک حرکت احساسی از سوی یکی از هنرمندان بوده ایم که باعث ناراحتی یک گروهی از طرفدارن و بخشی از جامعه ورزشی شد، نظر شما در این مورد چیست؟

کری خواندن یک لذت است البته باید در چارچوب ادب باشد و بی احترامی در کار نباشد بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال با هم دوست اند فکر می کنم بزرگترها هر چه سریعتر این مشکل را جمع و جور کنند ای کاش این اتفاق نمی افتد مسائله خاصی نبود معذرت خواهی انجام شد و جای بخشش دارد.

 

* باشگاه هنرمندان در آینده ای نزدیک چه برنامه ای در پیش دارد؟

فعلا برنامه خاصی نداریم از طریق سایت و یکی از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) اعلام می شود و اگر مشکل سالن حل شود در حال تلاش برای تمرین و اجرای یک تئاتر با موضوع طنز اجتماعی هستیم.

 

* شما در مسابقه پیش از دربی بازی کردید، در این مورد صحبت کنید؟

در تیم آبی قبل از دربی یک بازی انجام دادم، تجربه خوب و خاصی بود. طرفداران دو تیم به ما لطف داشتند البته به خاطر غیبت چند بازیکن و ضعف در ارنج تیم متاسفانه 2-صفر باختیم. من خودم طرفدار تیم استقلال هستم و کری نیز می خوانم البته برای طرفداران تیم پرسپولیس نیز احترام متقابل قائلم و این مسابقه نیز یادبودی برای محروم هادی نوروزی کاپیتان متعصب تیم پرسپولیس بود.

 

* شما به عنوان یک علاقمند به ورزش داوری را در لیگ برتر امسال چطور دید؟

اشتباهات داوری همیشه هست ولی امسال بدتر بود. گناه را نباید به گردن داوران انداخت برخی اشتباهات فاحش است مسئولین داوری باید بررسی کنند البته در برخی مسابقات مثل جام حذفی اشتباهات جبران ناپذیر است و این که گفته می شود اشتباهات به نفع شهر خاص می باشد، باید گفت همیشه باید نیمه پر را دید و مسئولین باید بررسی کنند. داوری ضعیف باعث ظلم به طرفداران می شود و این ضعف بعضی از داوران باعث نمایش بازی ضعیف و دلزدگی هوداران می شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز