به شاگردانم تبریک می‌گویم

کی‌روش: نمایش‌مان بین‌المللی بود/ باید هشت گل می‌زدیم

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۲:۲۷
کد خبر: ۳۳۸۹۳۵
کی‌روش: نمایش‌مان بین‌المللی بود/ باید هشت گل می‌زدیم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر ترکمنستان گفت: تیم ما با طرز تفکری بین المللی در طول بازی برتر بود و توانست موقعیت های زیادی را ایجاد کند که فکر می کنم باید هشت گل می زدیم.


کارلوس کی روش پس از پیروزی ۳ بر یک عصر امروز پنجشنبه تیم ملی برابر ترکمنستان ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا تبریک می گویم به تک تک بازیکنان تیم ملی که برابر ترکمنستان نمایش خوبی داشتند. نتیجه ای که گرفتیم بسیار راضی کننده بود.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: امروز فوتبالی با تفکر بین المللی را به نمایش گذاشتیم و در طول ۹۰ دقیقه توانستیم حریف را از محوطه جریمه خودمان تا دروازه خودشان تحت فشار قرار دهیم.


وی افزود: با کمال احترامی که برای بازیکنان تیم ملی ترکمنستان قائل هستم اما فکر می کنم امروز باید با شش، هفت و یا هشت گل حریف را شکست می دادیم. آنها هم تلاش زیادی کردند اما بازیکنان ما فشار زیادی گذاشتند و بازی یکطرفه ای را به نمایش گذاشتند.


کی روش در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید برخی تماشاگران رحمتی را تشویق کردند گفت: در برخی بازیها هم تماشاگران علی دایی را تشویق می کنند. شاید به این خاطر است که ما موقعیت هایی را از دست می دهیم. اما متاسفانه علی دایی از تیم ملی کنار رفته و از فوتبال خداحافظی کرده است. برای ما امروز مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز