رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان-اندونزی؛

عربی: شیرین‌ترین مدال دوران ورزشی‌ام را کسب کردم

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۰۹:۴۶:۵۸
کد خبر: ۳۳۹۹۴۴
عربی: شیرین‌ترین مدال دوران ورزشی‌ام را کسب کردم
فرشاد عربی گفت: به دنبال این بودم که ناکامی در بازیهای آسیایی اینچئون را جبران کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرشاد عربی که امروز مدال نقره سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان در شهر جاکارتای اندونزی را کسب کرد اذعان داشت: آسیب دیدگی سخت و طولانی را پشت سرگذاشتم و چند بار نیز عمل جراحی داشتم. سپری کردن این دوران برایم دشوار بود و همین مساله ارزش مدال مسابقات جهانی اندونزی را افزایش می دهد.

وی افزود: همچنین به دنبال این بودم که ناکامی در بازیهای آسیایی اینچئون را جبران کنم که با لطف خداوند این مهم انجام شد.

عربی اظهار داشت: تمرینات سختی را زیر نظر مربی چینی برگزار کردیم و در بسیاری از مواقع با درد شدید کارم را دنبال می کردم، چراکه می خواستم ثابت کنم هنوز تمام نشده ام.

تالوکار پرافتخار کشورمان ادامه داد: شاید خیلی ها فراموش کرده بودند که در 5 دوره مسابقات قهرمانی جهان، اولین مدال تیم ملی ووشوی ایران را کسب کردم، اما دکتر علی نژاد به من اعتماد کرد و خوشحالم که جواب اعتماد ایشان را به بهترین نحو دادم.

وی گفت: امروز نسبت به روز نخست پیکارها با آرامش بیشتری فرم خود را اجرا کردم و امیدوارم در رقابت های نوبت عصر هم عملکرد خوبی داشته باشم.

فرشاد عربی در پایان عنوان کرد: مدتی استراحت خواهم کرد و سپس تمرینات را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده برگزار می شود، آغاز می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز