بیانیه باشگاه راه‌آهن؛

رحیمی هنوز مدیرعامل است

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۴:۴۶:۴۲
کد خبر: ۳۴۰۱۶۵
رحیمی هنوز مدیرعامل است
باشگاه راه آهن در بیانیه ای اعلام که علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه در سمت خود به فعالیتش ادامه می دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت باشگاه راه آهن، در این بیانیه آمده است: در حالی که رسانه های مختلف خبر جدایی علیرضا رحیمی را از این باشگاه مخابره کرده اند، اما وی در محل کارش حاضر و به انجام امور مشغول است.

برخلاف اخبار مندرج در رسانه ها هیچ دخالتی در کار مدیرعامل از سوی هیات مدیره یا مالک باشگاه صورت نگرفته و رحیمی با اختیار تام به رتق و فتق امور پرداخته و می پردازد.

رحیمی از مدیران با دانش، آگاه، دلسوز، کاربلد و مهمتر از همه پاکدست ورزش ایران است که مجموعه هلدینگ یزدان به همکاری با وی افتخار می کند.

در هر مجموعه ای ممکن است اختلاف سلیقه هایی وجود داشته باشد و مجموعه راه آهن یزدان نیز از آن مستثنی نیست، ولی آنچه تاکنون در این باشگاه وجود داشته بر پایه اعتماد و اعتقاد متقابل بوده و در آینده نیز به همین روش ادامه می یابد.

رسانه ها در حالی خبر از استعفای مدیرعامل داده اند که قاعدتا چنین استعفایی باید به هیات مدیره ابلاغ و هیات مدیره در خصوص آن تصمیم گیری کند، ولی نه مدیرعامل باشگاه استعفایی به هیات مدیره تقدیم کرده و نه هیات مدیره جلسه ای برای بررسی استعفای مدیرعامل برگزار کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز