فدراسیون گلف باید فضای ورزشی مناسب در اختیار داشته باشد

هاشمی: ثبات مدیریتی اهمیت زیادی دارد

۱۳۹۴/۰۸/۲۶ - ۱۱:۰۶:۱۵
کد خبر: ۳۴۰۴۰۸
هاشمی: ثبات مدیریتی اهمیت زیادی دارد
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون گلف باید فضای ورزشی مناسب در اختیار داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صبح امروز  کیکاوس سعیدی رئیس فدراسیون گلف با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

در این دیدار کیومرث هاشمی گفت: مهمترین اولویت این رشته ورزشی در راستای توسعه و گسترش آن در سراسر کشور ثبات مدیریتی است که این موضوع می‌تواند به عنوان یک اصل مدیریتی، سیاست‌ها و اهداف مورد نظر فدراسیون را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه در فدراسیون‌های جهانی و کشورهای پیشرفته رئیس یک فدراسیون بیش از 10 تا 15 سال در سمت خود حضور دارد، افزود: با انتخاب کیکاوس سعیدی در دوره جدید انتخابات فدراسیون، فرصت خوبی برای تکمیل برنامه‌های گذشته فراهم خواهد آمد و می‌توان فرصت‌ها را به نقطه قوت تبدیل کرد و به عنوان مهمترین اصل و اولویت فدراسیون بر روی برنامه‌های قبلی و پیش رو تمرکز داشت.

در این دیدار هاشمی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط فدراسیون گفت: هیئت‌های ورزشی در سطح استان‌ها بازوان اصلی فدراسیون‌ها هستند و نقش کلیدی و بسیار مهمی دارند به همین خاطر با توجه به محدودیت‌هایی که به لحاظ سخت‌افزاری همچون زمین و امکانات و محدودیت‌های مالی در نقاط مختلف کشور وجود دارد، باید شرایطی فراهم شود تا مدیران کل ورزش استان‌ها با فدراسیون همکاری متقابلی برقرار و از ظرفیت‌های بخش‌های خصوصی و توانمندی‌های منطقه‌ای خود برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی استفاده کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه گلف رشته المپیکی است و توجه خاصی در دنیا به این رشته وجود دارد، گفت: فدراسیون باید ابزار اولیه که همان فضای ورزشی است را در اختیار داشته باشد و نسبت به ساماندهی تیم ملی در دو بخش بانوان و آقایان اقدام و اهداف خود را دنبال کند.

وی در ادامه افزود: جهت آشنایی و شناسایی دانش‌آموزان با گلف باید میان فدراسیون و معاونان آموزش و پرورش ارتباط ایجاد شود و در راستای توسعه این رشته در میان اقشار مختلف تلاش‌های لازم صورت پذیرد.

کیومرث هاشمی در پایان از تقویت و حمایت فدراسیون گلف توسط کمیته ملی المپیک خبر داد و افزود: این کمیته حمایت و پشتیبانی خود از این رشته ورزشی را اعلام و در رسیدن این فدراسیون به اهداف والای ورزشی تلاش خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز