کاپیتان به پرسپولیس باز نمی‌گردد؛

نوری: در لیگ ستارگان قطر به فوتبالم ادامه می‌دهم

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۸:۱۸:۴۷
کد خبر: ۳۴۱۰۰۸
نوری: در لیگ ستارگان قطر به فوتبالم ادامه می‌دهم
محمد نوری می گوید با احساس خوشایندی در لیگ ستارگان قطر بازی می کند و فصل آینده هم می خواهد در این کشور بماند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد نوری در مصاحبه اختصاصی با سایت لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: تیم المسیمر در طول 8 هفته گذشته لیگ ستارگان قطر تاوان اشتباهات خود را پرداخت. در بعضی از بازی ها مستحق باخت نبودیم. ما از یک مربی حرفه ای و کاردان و بازیکنان خوبی بهره مند هستیم.

نوری در پاسخ به این سوال که چقدر به آینده تیم ته جدولی المسیمر امیدوار است، گفت: همه اعضای تیم المسیمر مصمم هستند در بازی های آینده به 5 پیروزی برسند تا از انتهای جدول رده بندی رهایی پیدا کنیم. شخصا به آینده تیمم امیدوار هستم.

بازیکن ایرانی تیم المسیر هدف اصلی این تیم در لیگ ستارگان قطر را بقاء در این رقابت ها دانست و گفت: باید اطمینان پیدا کنیم که در لیگ ستارگان می مانیم. وقتی فصل را به خوبی به پایان برسانیم، آن وقت درباره آینده ام تصمیم می گیرم.

وی افزود: آن چه مسلم است در قطر بازی می کنم. هنوز مشخص نیست در تیم المسیمر بمانم با تیم دیگری را برگزینم. در لیگ ستارگان قطر بازیکنان بزرگی بازی می کنند. برنامه ریزی ها خوب است. سطح بازی ها خیلی بالاست. احساس خوبی در قطر دارم.

شایان ذکر است، اخیرا اخباری در خصوص بازگشت محمد نوری به پرسپولیس و نارضایتی او از انتخاب تیم المسیمر منتشر شده و حتی پای برانکو نیز به این ماجرا باز شده بود. با توجه به مصاحبه محمد نوری با سایت ویژه لیگ ستارگان قطر، بازگشت این بازیکن به پرسپولیس صحت ندارد و حتی فصل آینده نیز این اتفاق رخ نمی دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز