نمی‌خواهم تیم جدیدی درست کنم

مورینیو: لطفا درباره بازیکنانم حرفی نزنید

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۸:۵۸
کد خبر: ۳۴۱۶۴۱
مورینیو: لطفا درباره بازیکنانم حرفی نزنید
سرمربی چلسی گفت: چلسی در نقل و انتقالات ماه ژانویه هیچ بازیکنی نیاز ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم چلسی، در جدیدترین اظهاراتش به ایندپندنت گفت: تیم چلسی در نقل و انتقالات ماه ژانویه هیچ بازیکنی نیاز ندارد. چلسی تغییر نمی خواهد. هر چند آبراموویچ و امنالو پنجره ترانسفر را به روی من گشوده اند.

وی افزود: نمی گویم که قراردادی با هیچ بازیکن جدیدی امضا نخواهم کرد. منظورم این است از باشگاه درخواستی در این خصوص نخواهم داشت. اجازه این کار را ندارم. از تیم فعلی چلسی راضی هستم.

مورینیو علت نداشتن اجازه برای درخواست بازیکنان جدید را هم توضیح داد. او گفت: تیم چلسی هنوز خود را به طور کامل نشان نداده است.باید بیشتر کار کنیم تا به هدف مان برسیم.

سرمربی چلسی در ادامه اظهار داشت: من برای نجات دادن این تیم مورد اعتماد باشگاه هستم و از بازیکنانم می خواهم احساس مسئولیت برای پیدا کردن راه حلی برای خروج از شرایط فعلی تیم چلسی را حفظ کنند.

مورینیو یادآور شد: مسئولیت تیم چلسی در دستان من است. می خواهم بازیکنانم این احساس را داشته باشند که به آنها اعتماد دارم. به همین خاطر نمی خواهم فکر کنند که باید بازیکنان دیگری را بیاورم تا به هدفم برسم. من و بازیکنانم باید با هم حرکت کنیم.

سرمربی تیم بحران زده چلسی تاکید کرد: ما همین 4 ما پیش قهرمان شدیم. نه 4 سال و یا 10 سال قبل. ما با هم کارهای بزرگی را انجام دادیم. زمان برای رسیدن به اهداف مان داریم. من و بازیکنانم به یکدیگر اعتماد داریم. خیلی خوشحال می شوم که فصل را با همین ترکیب به خوبی تمام کنیم. همین هفته گذشته هر بازیکنی جدیدی را به چلسی وصل  کردند که انگار می خواهیم تیم جدیدی درست کنیم.

مورینیو در خاتمه گفت: بازیکنان چلسی همان بازیکنان 4 ماه پیش هستند. انتظار دارم همان احترامی که من به کادر فنی تیم ملی دارم آنها هم داشته باشند. بهترین راه این است که درباره بازیکنان تیم چلسی نظری ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز