از همه نظر ضعیف بودیم

پیگرینی: شکست دردآوری متحمل شدیم

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۸:۳۴
کد خبر: ۳۴۲۱۳۵
پیگرینی: شکست دردآوری متحمل شدیم
سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش در دیدار برابر لیورپول از همه نظر بد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش در دیدار برابر لیورپول از همه نظر بد بود و نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او می‌گوید باید هر چه سریعتر این دیدار را فراموش کرد چرا که با به یاد آوردن آن درد می‌کشد.

منچسترسیتی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست سنگینی را متحمل شد و با نتیجه چهار بر یک برابر مهمانش لیورپول تن به شکست داد تا صدر جدول رده‌بندی را از دست دهد و به رده سوم سقوط کند.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش بازی بسیار بدی را به نمایش گذاشت و مستحق این شکست بود. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار بد بودیم. هم در خط دفاعی و هم در خط حمله اشتباه‌های زیادی داشتیم. این بازی بود که باید خیلی سریع آن را فراموش کنیم چون هر بار که آن را به خاطر می‌آوریم درد می‌کشیم.

او ادامه داد: بدتر از این نمی‌شد. لیورپول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. این در حالی بود که ما به کلی از شرایط بازی به دور بودیم. برایم بسیار سخت است که درباره دلایل عملکرد ضعیف خود در این بازی سخن به میان آورم. اصلا از نتیجه بازی و عملکرد بازیکنان راضی نیستم. در نیمه دوم تلاش کردیم تا حداقل بازی را به تساوی بکشانیم اما در این کار هم ناموفق بودیم.

پیگرینی در پایان سخنان خود گفت: باید این شرایط سخت را فراموش کنیم چرا که چهارشنبه شب دیدار بسیار حساسی برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا داریم. این دیدار برای ما بسیار حساس و حیاتی است و باید به خوبی آماده بازی باشیم.

منچسترسیتی تا قبل از هفته سیزدهم در صدر جدول رده‌بندی قرار داشت، اما با این شکستی که متحمل شد صدر جدول رده‌بندی را از دست داد و اکنون لسترسیتی است که به شگفتی‌سازی خود ادامه می‌دهد، در صدر جای دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز