دیگر نمی‌توانم روی خانواده‌ام را نگاه کنم

لازارونی: از این نتیجه خجالت می‌کشم

۱۳۹۴/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۱:۵۷
کد خبر: ۳۴۲۵۹۳
لازارونی: از این نتیجه خجالت می‌کشم
تیم قطر اسپورت با هدایت سباستیانو لازارونی معروف و برزیلی با نتیجه عجیب 9 بر صفر مغلوب تیم الریان شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم قطر اسپورت در هفته نهم لیگ ستارگان قطر با هدایت سباستیانو لازارونی معروف و برزیلی با نتیجه عجیب 9 بر صفر مغلوب تیم الریان شد تا سنگین ترین شکست این فصل رقم بخورد.

لازارونی که یک ماه پیش برای نجات تیم قطر اسپورت از انتهای جدول رده بندی لیگ ستارگان استخدام شده، پس از شکست عجیب تیمش گفت: واقعا از این نتیجه خجالت می کشم و برایم دردآور است.

لازارونی ادامه داد: از همه طرفداران و خانواده باشگاه قطر اسپورت عذرخواهی می کنم و مسئولیت کامل این شکست دردناک را می پذیرم.

سرمربی برزیلی در اظهارات احساسی گفت: خجالت زده ام. دیگر نمی توانم روی خانواده ام را نگاه کنم. افسوس می خورم که هم سه امتیاز را دادیم و هم 9 بار دروازه تیم قطر باز شد. این شکست برای من دردآور است.

سرمربی تیم قطر به آینده تیمش اشاره کرد و گفت: فرد مریض در بیمارستان جهت نجات زندگی اش نیاز به اکسیژن دارد. ما این اکسیژن را با کار بیشتر برای تیم قطر به دست می آوریم.

لازارونی تیم قطر اسپورت را با تیم ملی بوتان مشابه دانست که در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی از تیم ملی قطر 15 گل دریافت کرد. تیم ما باید سخت کار کند. تکرار می کنم باید سخت کار کنیم و زمان را از دست ندهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز