درخشش رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا؛

CR۷ با ۷ گل به صدر رسید

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۹:۲۸
کد خبر: ۳۴۳۸۶۵
CR۷ با ۷ گل به صدر رسید
ستاره رئال مادرید با 7 گل در صدر جدول گلزنان رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید همچنان عطش زیادی برای گلزنی دارد. اگر او در لالیگا فاصله زیادی با صدر جدول گلزنان دارد، اما در لیگ قهرمانان اروپا همچنان یکی از بهترین هاست و نقطه اتکای تیمش در خط حمله به شمار می رود.

ستاره پرتغالی رئال در جریان بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل شاختاردونتسک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا با بهره گیری از همکاری مشترک خوبش با بیل و مودریچ گل اول تیمش را با ضربه سر به ثمر برساند و زننده گل چهارم تیمش نیز بود. آخرین باری که رونالدو موفق به گلزنی برای رئال شده بود در روز 31 اکتبر و در بازی رئال مقابل لاس پالماس بود و حالا او در اوکراین دوباره به گل رسید و البته یک پاس گل هم به لوکا مودریچ داد تا او گل دوم رئال را در اوکراین به ثمر برساند.

در حال حاضر ودر پایان دور پنجم بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو با زدن 7 گل در صدر جدول گلزنان است؛ روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن ، آرتم زیوبا، بازیکن زنیت، توماس مولر گلزن بایرن و لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا همگی با 5 گل در جایگاه های بعدی هستند.

جالب اینجاست که از نظر تعداد شوتهای در چارچوب در بازیهای لیگ قهرمانان اروپای این فصل نیز نام کریس در صدر رنکنیگ است. او تا پایان دور پنجم مرحله گروهی 19 شوت در چارچوب داشته و لواندوفسکی با 12 شوت و مولر با 11 شوت در چارچوب در رده های بعدی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز