طباطبایی در گفت و گو با برنا:

باید از همه پتانسیل فوتبال ایران استفاده کنیم/ رحمتی در بهترین روزهای عمرش قرار دارد

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۰۰:۳۶:۵۱
کد خبر: ۳۴۴۸۰۱
باید از همه پتانسیل فوتبال ایران استفاده کنیم/ رحمتی در بهترین روزهای عمرش قرار دارد
مربی تیم فوتبال امید گفت: خیلی امیدواریم که بتوانیم از تمام ظرفیت های فوتبال ایران استفاده کنیم تا حضوری موفق در مسابقات انتخابی المپیک داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا هادی طباطبایی مربی تیم فوتبال امید درباره آخرین شرایط این تیم و استقلال صحبت کرد.

طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم امید در ترکیه اظهار داشت: خوشبختانه اردوی ترکیه قطعی شد و روز پنج شنبه برای برگزاری اردو به این کشور می رویم. متاسفانه به دلیل اینکه در روزهای فیفادی نیستیم نمی توانیم لژیونرها را در اختیار داشته باشیم اما تمام بازیکنان داخلی همراه ما هستند و همه چیز برای برگزاری یک اردوی خوب آماده است.

وی درباره وضعیت لژیونرها برای حضور در مسابقات المپیک بیان کرد: ما خیلی امیدواریم که بتوانیم لژیونرها را برای این مسابقات در اختیار داشته باشیم. فدراسیون هم پیکیر این موضوع است و مکاتبات با باشگاه های بازیکنان لژیونر آغاز شده است. کارهای قانونی در حال انجام شدن است و نگرانی از این بابت نداریم.

طباطبایی افزود: خیلی امیدواریم که بتوانیم از تمام ظرفیت های فوتبال ایران استفاده کنیم تا حضوری موفق در مسابقات انتخابی المپیک داشته باشیم و بعد از 44 سال به المپیک برویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی از تدارکات تیم امید رضایت دارد یا نه؟ گفت: تا الان همه چیز خوب پیش رفته اما به تدارکات بیشتری نیاز داریم. شرایط خوبی برای تیم امید فراهم شده و در تلاش هستیم که با تیم های شرق آسیا هم بازی داشته باشیم تا بتوانیم با آمادگی بیشتری در انتخابی المپیک شرکت کنیم.

دروازه بان سابق استقلال درباره شرایط این تیم و انتقاداتی که از سبک بازی آبی پوشان می شود، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و فقط باید توازن بیشتری را در تیمش ایجاد کند. استقلال تیم هجومی است که در فاز حمله پر تعداد است و همین باعث می شود که ساختار دفاعی تیم به هم بریزد و فضای بیشتری به مهاجمان حریف داده شود.

وی ادامه داد: اتفاقا استقلال تیم بسیار خوبی است اگر بتواند توازن را در خط دفاع و حمله خود برقرار کند. استقلال در صورت تقویت در نیم فصل و ایجاد توازن در تیمش مدعی اصلی قهرمانی در لیگ خواهد بود.

طباطبایی درباره عملکرد مهدی رحمتی در بازی های اخیر استقلال گفت: رحمتی نقشی تاثیرگذار در موفقیت استقلال و صدر نشینی این تیم داشته است. وقتی تیمی در فاز حمله قدرتمند باشد طبیعی است که دروازه بانش نقشی تعیین کنند داشته باشد و رحمتی تا کنون این نقش را به خوبی در دروازه استقلال ایفا کرده است او در بهترین روزهای خود قرار دارد و امیدوارم این روند برای رحمتی ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز