داوران مقصر نیستند

بنگر: فرصت‌های گلزنی را طبق معمول از دست دادیم

۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۶:۵۲
کد خبر: ۳۴۵۳۷۸
بنگر: فرصت‌های گلزنی را طبق معمول از دست دادیم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن بنگر در خصوص تساوی یک - یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: طبق معمول در این بازی هم موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل نکردیم و نتوانستیم پیروز شویم. ما بازهم مانند دیدارهای گذشته خیلی خوب بازی کردیم، اما نمی‌دانم چرا توپ‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شود.

وی درباره اینکه در برخی از هفته‌ها پرسپولیس به خاطر مسائل داوری امتیازها را از دست داد و حالا خود بازیکنان توپ‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنند، گفت: خودمان مقصریم و داوران مقصر نیستند. وقتی خودمان توپ‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنیم همین هم می‌شود، اما امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی که در ورزشگاه آزادی است پیروز شویم تا به شرایط خوبی برسیم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه مهدی طارمی پنالتی را از دست داد و شاید اگر این اتفاق رخ نمی‌داد پرسپولیس برنده بود، خاطرنشان کرد: مهدی یک توپ مرده را تبدیل به پنالتی کرد و خودش هم این پنالتی را گل نکرد. نمی‌توان گفت که چرا پنالتی را گل نکرده است و حتی نمی‌توان از او نپرسید که چرا پنالتی را از دست داده است.  متأسفانه دروازه‌بان تیم حریف هم خیلی خوب توانست این پنالتی را بگیرد و موقعیت‌های دیگری را هم از ما گرفت.

بنگر در مورد اینکه در حال حاضر رابطه‌اش با سیدجلال حسینی چگونه است، افزود: ما هنوز هم با هم خوب هستیم و هر شب یکدیگر را می‌بینیم. اتفاقاً دو شب پیش با هم شام بیرون بودیم.

وی درباره تعطیلات دو هفته‌ای لیگ و آیا پرسپولیس در این دو هفته به مشکل خواهد خورد یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم به مشکل بخوریم و باید از این تعطیلات هم استفاده کنیم. تیم‌مان کامل است و فقط بازیکنان امید را در اختیار نداریم. امیدوارم در این تعطیلات خوب عمل کنیم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه چرا پرسپولیس نمی‌تواند به پیروزی برسد و اکنون شرایط خوبی در جدول ندارد، عنوان کرد: ما خیلی خوب بازی می‌کنیم، اما خیلی راحت بازی‌ها را از دست می‌دهیم. اگر بازی‌هایی که از دست دادیم را برده بودیم اکنون با 12 امتیاز اختلاف صدر جدول را در اختیار داشتیم و این شرایط‌مان نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز