تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت سالروز اربعین حسینی

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۷:۲۶
کد خبر: ۳۴۵۶۱۳
تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت سالروز اربعین حسینی
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، فرا رسیدن اربعین حسینی را به مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت گفت.

به گزارش  سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در متن این پیام آمده است؛ روزها، هفته‌ها، ماه‌ها، سال‌ها و قرن‌ها می‌گذرد و داغی که بر دل‌ها نشسته است نه تنها سبک‌تر نمی‌شود بلکه هر چه در مسیر زمان دورتر شویم گویی به آن نزدیکتر شده‌ایم و سنگینی آن را بیشتر بر قلب‌هایمان احساس می‌کنیم.

آن روز که آفتاب آزادگی و مردانگی بر سر نیزه شد، سر سلسله‌ای در تاریخ بشر آغاز گردید که هر چه می‌گذرد امواجش خروشان‌تر و فراگیرتر می‌شود. آن روز داغ حسرت و اندوهی بر دل‌ها نشست که با سه روز، هفت روز و چهل روز سبک نمی‌شود.

قرن‌ها می‌گذرد و خون سرور و سالار شهیدان، خاندان پاک و یاران وفادارش همچنان می‌جوشد و راه خود را در دل تاریخ باز می‌کند و فریادهای روشنگرانه و دلاورانه شیر زن دشت نینوا حضرت زینب (س) هر سال رساتر از قبل به گوش می‌رسد و به جان‌ها رسوخ می‌کند تا در افکار و باورهای ما جا باز کند.

اربعین دیگری فرا رسید، چهل روزی که مجالی کوچک برابر رویدادی عظیم بود برای اندیشیدن، برای درک آنکه، چه شد. برای اینکه شاید در ذهن‌های خود مرزهای این فاجعه و حماسه توأما را دریابیم اما گویی آنچه روی داد از ورای این دنیای فانی و خاکی بود و هنوز قرن‌ها تکامل بشری لازم است برای رسیدن به درکی کامل و در خور شأن قیامی که حجت را بر همگان تمام کرد.

13 قرن و 35 سال و 40 روز (هجری شمسی) از حادثه‌ای می‌گذرد که هیچگاه تازگی خود را از دست نخواهد داد و شوری که این روزها از هر سو موج می‌زند. کربلا را قلبی تپنده کرده است برای تپیدن عشق، امید، آزادگی و عزتمندی که به هر سو گسترش می‌یابد. کربلا اکنون خانه عشق است. نور خدا را متجلی در آن می‌توان دید و خوشا به سعادت آنها که سر از پا نشناخته، راهی سفر عشق شده‌اند و خوش به حال آنهایی که دل‌های خود را با روز عاشورا و باور و عقایدشان را فلسفه سرور جوانان بهشت گره زده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز