قول کسب ۵ سهمیه المپیک را داده‌ام

ناطق نوری: اعتقادی به سرمربی ندارم/ بوکسورها در مسابقات نیمه حرفه‌ای سهمیه می‌گیرند

۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۴۵۶۶۷
ناطق نوری: اعتقادی به سرمربی ندارم/ بوکسورها در مسابقات نیمه حرفه‌ای سهمیه می‌گیرند
رئیس فدراسیون بوکس گفت: تیم باید مدیریت شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بوکس یکی از رشته های اصلی ما در رقابت های المپیک است. بوکس در المپیک لندن با کسب 4 سهمیه حضور پررنگی داشت و حتی احسان روزبهانی تا مرز کسب مدال المپیک نیز پیش رفت. با این وجود برای المپیک پیش روی تاکنون بوکس تنها یک سهمیه کسب کرده است.

احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس درخصوص کسب سهمیه بوکس برای المپیک اظهار داشت: دو فرصت برای کسب سهمیه وجود دارد یکی رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه در چین و دیگری مسابقات آذربایجان که بازیکنان تا 20 روز دیگر به چین اعزام می‌شوند.

وی درباره برنامه های فدراسیون برای کسب سهمیه بیشتر گفت: احسان روزبهانی که سهمیه کسب کرده و 4 ملی‌پوش دیگر آماده هستند که در نیمه حرفه‌ای سهمیه بگیرند. قرار است برای همه یک اردو برگزار کنیم تا با فشار و برنامه‌ریزی خاص برای مسابقات آماده شوند.

رئیس فدراسیون بوکس درباره تدارکات انجام شده برای آماده سازی بوکسورها نیز اظهار داشت: بوکسورها به تازگی از اردوی ایتالیا بازگشتند که اردوی خوبی هم بود. درخواست کردم که 10،15 روز دوباره به ایتالیا بروند و بازهم آنجا اردویی داشته باشند. من قول کسب 5 سهمیه المپیک را داده‌ام که تلاش می‌کنیم این قول عملی شود.

بعد از جدایی ولادیمیر وینکوف سرمربی اوکراینی تیم ملی بوکس، فدراسیون هنوز سرمربی جدیدی را برای تیم ملی انتخاب نکرده است. ناطق نوری در این باره گفت: اعتقادی به سرمربی ندارم. فکر می‌کنم ملی‌پوشان نیازی به سرمربی ندارند و فقط باید تیم مدیریت بشود. روح الله حسینی که نایب رئیس فدراسیون هم هست را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کرده‌ایم، حسینی به عنوان سرپرست همراه تیم به اردوی ایتالیا هم خواهد رفت و از آنجا راهی مسابقات می‌شوند.

رئیس فدراسیون بوکس همچنین در واکنش به ادعای رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری مبنی براین‌که نخستین سهمیه المپیک را دوچرخه‌سواری برای ایران به دست آورده است، گفت: قمری اشتباه کرده. نمی‌توان چنین ادعایی کرد، احسان روزبهانی نخستین سهمیه المپیک را برای کشورمان کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز