مندز: مربیان ایرانی نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند

۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۰:۳۷
کد خبر: ۳۴۵۷۵۶
مندز: مربیان ایرانی نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند
مدرس فیفا در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال ساحلی فیفا گفت: سطح کیفی این دوره نسبت به اداور گذشته بالا بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مارسلو مندز، مدرس این دوره پس از ارائه گزارشی از روند تمرینات و فعالیتهای مربیان در این دوره مربیگری گفت: از حمایتهای فدراسیون فوتبال به خاطر برگزاری دوره های آموزشی و در اختیار گذاشتن امکانات تشکر و قدردانی می کنم. دوره آموزشی دیگری از طرف فیفا در ایران برگزار کردم که این باعث افتخار من است، نه فقط برای انتقال دانش به شما مربیان، بلکه برای تبادل آن با یکدیگر، چرا که سطح فوتبال ساحلی ایران در دنیا کاملا شناخته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: از نظر من فوتبال به یک جاده شباهت دارد. راههای زیادی برای یادگرفتن و همچنین یاد دادن وجود دارد. شما مربیان با انگیزه و شوقی که برای حضور در این دوره و فراگیری علم فوتبال ساحلی داشتید، بدون شک در آینده عملکرد قابل قبولی خواهید داشت. دومین بار است که در ایران حضور داشتم، با مقایسه ای کوتاه به این نکته رسیدم که مربیان ایرانی روز به روز رشد دارند و موفق تر از گذشته هستند.

مدرس فیفا در خاتمه اظهار داشت: سطح کیفی شرکت کنندگان در این دوره نسبت به تمام ادوار گذشته سطح بالا و خوبی بود، این را از طرف فیفا می گویم. کلاس 5 روزه بسیار خوبی با یکدیگر برگزار کردیم. خوشحالم که در جمع شما مربیان حضور داشتم و برای تک تک شما آروزی موفقیت می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز