انتظار تعامل و همکاری از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داریم

قنبرزاده: از تصمیم منصوریان حمایت می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۵:۱۴
کد خبر: ۳۴۶۰۳۶
قنبرزاده: از تصمیم منصوریان حمایت می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه نفت گفت: پشت پرده‌ای در مورد حضور پیدا نکردن بازیکنان نفت در اردوی تیم امید وجود ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، منصور قنبرزاده در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه نفت تهران اظهار داشت: هیچگونه پشت پرده‌ای در خصوص حضور پیدا نکردن 3 بازیکن تیم نفت تهران در اردوی تیم امید وجود ندارد. باشگاه نفت یک باشگاه حرفه‌ای است که مدیریت آن هیچگاه اجازه دخالت در تصمیمات فنی را به خود نداده و همواره به تصمیم کادرفنی احترام گذاشته است.

وی افزود: در این قضیه نیز دلایل کادرفنی که بخش عمده‌ای از آن در بیانیه سایت باشگاه آمده از نظر مدیریت باشگاه کاملا منطقی و قانع کننده بوده است و همانطور که در بیانیه هم اشاره شد به همین دلیل با تصمیم سرمربی و کادرفنی موافقت کرده است.

مدیرعامل باشگاه نفت تاکید کرد: طبق قانون با توجه به اینکه تیم نفت در این اردوی تیم امید بیش از 2 ملی پوش دارد انتظار تعامل و همکاری از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را داشتیم چون باید منافع باشگاه نفت نیز در برنامه ریزی صورت گرفته توسط آنها در نظر گرفته می‌شد و دیدار تیم‌های نفت و فولاد در هفته چهاردهم لیگ برتر به تعویق افتاد. اتفاقی که در گذشته در مورد تیم های دیگر که شرایط مشابه داشتند افتاد اما این بار در مورد نفت تهران متاسفانه رخ نداد و به آن بی‌توجهی شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیم نفت برای بازی با فولاد 6 بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد بنابراین انتظار ما از مسئولان فدراسیون فوتبال این است که شرایط تیم نفت و سرمربی جوان آن را که خود در گذشته سرمربی تیم امید بوده، شرایط این تیم را به خوبی درک می‌کند و همیشه تعامل و همکاری را با تیم‌های مختلف ملی داشته درک کند.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: همانطور که در بیانیه باشگاه نفت آمده بازهم هم تاکید می‌شود باشگاه نفت تهران همچنان از تصمیم کادرفنی این تیم به خاطر دلایل منطقی که در این خصوص دارند حمایت می‌کند و همانطور که‌ در بیانیه خوداعلام کرده‌ایم در اردوهای بعدی نیز همچون گذشته نهایت همکاری و تعامل را با تیم ملی و امید خواهیم داشت و برای تیم امید هم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز