هفته چهاردهم لالیگا؛

صعود زیردریایی‌ها به رده پنجم

۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۹:۳۵
کد خبر: ۳۴۷۰۲۵
صعود زیردریایی‌ها به رده پنجم
تیم‌های ویارئال و سوسیه‌داد حریفان خود را در هفته چهاردهم لیگای اسپانیا با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته چهاردهم رقابت‌های لیگای اسپانیا عصر یکشنبه با برگزاری سه دیدار دیگر ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی، ویارئال در خانه پذیرای رایو وایکانو بود که در نهایت با برتری دو بر یک در این دیدار توانست به رده پنجم جدول صعود کند و در یک امتیازی سلتاویگو قرار گیرد. برای زردپوشان فوتبال اسپانیا در این دیدار، باکومبو دو بار گلزنی کرد تا تک‌گل یوزابد جبران شود.

رئال سوسیه داد نیز موفق شد ایبار را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و خیخون در خانه پذیرای لاس پالماس تیم تازه صعود کرده این فصل بود که با نتیجه سه بر یک صاحب برتری شد. البته مهمان از دقیقه 71 به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود ده نفره بازی می‌کرد.

در آخرین دیدار امشب رقابت‌های لیگای اسپانیا، اتلتیکو بیلبائو در خانه پذیرای مالاگا خواهد بود و در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگای اسپانیا، اسپانیول پذیرای لوانته است.

در جدول رده‌بندی لیگای اسپانیا، سه تیم بارسلونا، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید خودشان را از بقیه جدا کرده‌اند و به احتمال بسیار زیاد قهرمان از بین یکی از این سه تیم خواهد بود.

بارسلونا با 34 امتیاز از 14 دیدار صدرنشین است و اتلتیکو مادرید با دو امتیاز کمتر یعنی 32 امتیاز در تعقیب این تیم به سر می‌برد. رئال مادرید نیز با 30 امتیاز در رده سوم قرار دارد. نکته جالب حضور سه تیم 10 امتیازی مالاگا، لاس پالماس و لوانته در قعر جدول لالیگاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز