آرای انضباطی لیگ‌های دسته دوم و سوم فوتبال اعلام شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۶:۰۲
کد خبر: ۳۴۸۷۲۹
آرای انضباطی لیگ‌های دسته دوم و سوم فوتبال اعلام شد
کمیته انضباطی رای های خود را درباره تیم های مختلف فوتبال لیگ دسته دوم و سوم صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار دو تیم فوتبال شهرداری ماهشهر و بادران تهران از سری مسابقات لیگ دسته دوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شهرداری ماهشهر تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین بازی و درگیری با سرپرست تیم مقابل که موجب وقفه ادامه بازی شد، صورت گرفت. تیم شهرداری ماهشهر طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای تیم شهرداری کامیاران
مسابقه تیم های بادران تهران و شهرداری کامیاران از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار و از سوی مصطفی پرویزی، سرپرست تیم شهرداری کامیاران تخلفاتی مبنی بر ورود به زمین  مسابقه و اعتراض ،اهانت و تهدید به داور صورت گرفت که منجر به اخراجش شد. وی طبق بند های 4 و 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم شهرداری کامیاران به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
گفتنی است، حمیدرضا امامی، مربی تیم شهرداری کامیاران نیز به خاطر ورود به زمین بازی، اهانت به داور و ایجاد وقفه در مسابقه به مدت 8 دقیقه، به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
همچنین به دلیل تخلف تماشاگران تیم شهرداری کامیاران در دیدار مقابل پارس جنوبی، تیم شهرداری کامیاران باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
محرومیت سه جلسه ای برای مربی تیم الوند همدان
دیدار تیم های الوند همدان و فولاد نوین اهواز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد. محمود الماسی، مربی تیم الوند همدان به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین تیم الوند همدان به دلیل فحاشی تماشاگرانش در طول مسابقه به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
محرومیت دو جلسه‌ای برای سرپرست تیم پارسه هلیسا
رقابت تیم های پارسه هلیسا و بختیاری و اتحاد الشتر از سری رقابتهای لیگ دسته سوم برگزار و از سوی یوسف خشنود، سرپرست تیم پارسه هلیسا و بختیاری تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز