هرچه در توان داشتم گذاشتم

ناصری: شرایط گرفتن سهمیه المپیک را نداشتم

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۸:۱۵
کد خبر: ۳۴۸۸۸۲
عضو تیم ملی کانوکانادایی گفت: می توانستم سهمیه المپیک بگیرم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که در بدترین وضعیت به رقابت ها رسیدم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شاهو ناصری ملی پوش تیم ملی کانوکانادایی که به تازگی پس از مسابقات قهرمانی آسیا تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته، موثرترین عامل در عملکردش را مصدومیتش دانست و اظهار داشت: در بدترین زمان ممکن پیش از مسابقات زانویم آسیب دید. نه می توانستم عمل کنم نه اینکه با زانوی آسیب دیده تمریناتم به نحو مطلوب دنبال می شد.

وی که در فاصله کوتاهی تا مسابقات قهرمانی آسیا دچار مصدومیت شد افزود: مجبور بودم با پای آسیب دیده تمریناتم را ادامه دهم. در حالی که رقبایم در بهترین شرایط حتی در اردوهای اروپایی آماده مسابقات می شدند، من با مصدومیت در وضعیت خاص جسمی و روحی تمریناتم را ادامه دادم. همه تلاشم را کردم که تمریناتم قطع نشود و با فشار زیاد نیز کار می کردم.

ناصری ادامه داد: دنبال بهانه نیستم اما 2 ماه نتوانستم خوب تمرین کنم و شرایطم با رقبایم بسیار متفاوت بود. واقعا به این دوره از مسابقات امیدوار بودم و فکر می کنم راحت می توانستم سهمیه بگیرم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که در بدترین وضعیت مسابقه دادم.

ملی پوش قایقرانی ایران میزبانی کشور اندونزی را ضعیف دانست و بیان کرد: من هر چه در توان داشتم گذاشتم اما واقعا وضعیت بدی داشتیم. در اندونزی نیز خوابگاه ما در طبقه چهارم بود و مجبور بودم روزی چندبار پله ها را بالا و پایین کنم، این شرایط خیلی موثر بود. هم نمی خواستم با رقبایم در مسیر رو به رو شوم هم اینکه بالاخره برای تمرین یا هر کار دیگری باید از خوابگاه خارج می شدم. فشار زیادی به پایم آمد که تاثیرش را در مسابقه نشان داد.

این ملی پوش تیم ملی که پس از مسابقات زانویش را تحت عمل جراحی قرار داده عنوان کرد: پس از بازگشت از اندونزی بلافاصله با مشورت چندین پزشک، عمل زانو را انجام دادم و هنوز به طور کامل مراحل ریکاوری طی نشده و باید خیلی احتیاط کنم.

وی تشریح کرد: در حال حاضر تمرینات با وزنه انجام می دهم. پس از عمل عضلاتم مقداری ضعیف شده که با فیزیوتراپی و کار با وزنه سعی می کنم به شرایط عادی برگردم.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با پایان یافتن مراحل ریکاوری با آمادگی بیشتری تمریناتم را از سر گیرم و شرایط هم به نحوی پیش رود که با تلاش بیشتر نتیجه بهتری کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز