سوءتفاهم بین من و قنبرزاده برطرف شد

منصوریان: نفت باید مثل ذوب آهن پشت من بایستد

۱۳۹۴/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۲:۰۸
کد خبر: ۳۵۰۱۰۷
منصوریان: نفت باید مثل ذوب آهن پشت من بایستد
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: سعی می‌کنیم با سایپا منطقی بازی کنیم زیرا اصلا نمی‌توان احساسی مقابل این تیم بازی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: فردا با تیم سایپا بازی داریم که معتقدم از تیم‌های خیلی خوب لیگ است. هرکسی نوسانی در لیگ دارد یکی از دوستانم که مجید جلالی است  به عقاید تاکتیکی او احترام می‌گذارم ما روند سینوس‌واری را در جدول داشتیم. سعی کردیم با توجه به مصدومیت‌هایمان از همه ابزارمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: سعی و تلاش ما بر این است  که بتوانیم از این بازی سخت با سه امتیاز خارج شویم. در تلاشیم یک بازی منطقی را ارائه دهیم. اگر شرایط فراهم باشد به امید حق پیروزی از آن ما خواهد بود.ا ین مصدومیت‌ها را به فال نیک می گیرم چراکه توانستیم از بازیکنان جوان خود به خوبی استفاده کنیم.مصدومان ما از 6 دی ماه به تیم اضافه می‌شوند. سعی می‌کنیم با سایپا منطقی بازی کنیم زیرا اصلا نمی‌توان احساسی مقابل این تیم بازی کرد.

سرمربی نفت درباره اختلافش با مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: سوءتفاهم بین ما پیش آمده بود و مشکل خاصی نیست.اصلا روی صحبتم قنبرزاده نبود. سوتفاهمی برای او و مدیر حقوقی به وجود آمد. از دید من تمام مسائل برطرف شده است. روز گذشته هم با حضور قنبرزاده و تمام هیات امنا صحبت کردیم. حرف های من منافاتی با باشگاه نداشتند. در مصاحبه قبلی هم روی صحبت من با اعضای باشگاه نبود و بیشتر بحث درددل بود.  صحبت ها بین ما انجام شد. اعضا هم به مسائل شخصی من آشنا هستند و با اخلاق قنبرزاده آشنا هستند چراکه با او 20 ماه است کار می‌کنم و می‌دانم زود عصبانی می‌شود و اما چیزی در دلش نیست. طبیعی است که من دوست دارم روی کار مربیگری خودم تمرکز کنم و در کار مدیریتی دخالت نکنم.

سرمربی تیم نفت اذعان داشت:بحث من و بین مدیریت باشگاه بسیار دوستانه بود. امیدوارم مشکلات مالی به زودی حل شود و نفت بتواند به روزهای خوب خودش بازگردد. اگر آسیبی برسد به همه تیم خواهد رسید. چراکه همه مشترک المنافع خواهد بود.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار برنا که اگر جای مسئولان باشگاهش بود چه برخوردی با بازیکنان و کادرفنی می‌کرد؟ گفت: من فکر می کنم که در لیگ‌مان یک چیزی را فراموش کرده‌ایم. ایده ما با باشگاه‌های اروپا تقریبا یکی است. این را در ذوب‌آهن هم می‌بینم که پارسال پشت یحیی ایستاد. ما همه در یک قایق هستیم و اگر بخواهیم بگوییم قنبرزاده یکی از ناخداها باشد، هر آسیبی باشد به همه می‌رسد و هر موفقیتی هم باشد به همه می‌رسد. فرقش این است که ویترین قضیه من هستم و بیشتر من دیده می‌شوم. من اگر بخواهم به سوال شما دقیقا جواب دهم باید با شما به کافه تریا بروم و سه ساعت آن‌جا بنشینیم تا فلسفه فوتبال را بگویم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی مقابل سایپا گفت: متاسفانه غایبان زیادی برای بازی مقابل سایپا داریم. هفت بازیکن تیم ما مصدوم هستند و به این بازی نمی رسند.علی بیرانوند کشاله داخلی پایش کمی مصدوم است و باید مواظب او باشیم. سعید لطفی هم قصد داشت توپی را دفع کند که ما فکر کردیم پای ساسان انصاری شکستاما لطفی مصدوم شد. ماه صفر تمام شده و سنگینی این ماه به اتمام رسیده است و فکر می‌کنم مصدومیتی نداشته باشیم. به جز سپاهان و استقلال خوزستان بقیه تیم ها درگیر مشکلات مالی هستند. تا زمانی که ردیف و بودجه باشگاه ها درست نشود نمی توانیم کار اصول مندی در باشگاه ها انجام دهیم.

سرمربی نفت افزود: همه تیم ها با چالش مالی رو به رو هستند. وقتی بازیکن من خانه 70 متری می خرد باید به فکر دادن پولش هم باشد. پنج تیم نفت در سطح کشور تیم فوتبال دارند. همان طور که می دانید قیمت نفت هم بسیار پایین است و همه این تیم با مشکل مالی رو به رو هستند. نباید درباره مشکلات مالی تیمم قبل و بعد از بازی صحبت کنم چرا که به مذاق مدیران باشگاه خوش نمی آید.

منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: از دکتر نوروزی تشکر می کنم تا ششم دی ماه همه مصدومان ما مشکل شان برطرف می شود. انشاالله اگر خدا بخواهد بازیکن خروجی نخواهیم داشت. البته احتمال دارد یک بازیکن از جمع ما جدا شود. تغییرات زیادی در تیم ما وجود نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز