در نیم فصل دوم به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌تر می‌شویم

کاظمی: به آنچه می خواستیم رسیدیم/ باید غیرت تیمی را بالا ببریم

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۶:۴۳:۲۵
کد خبر: ۳۵۰۷۳۵
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: نباید هرگاه می‌خواهند داوری را برای اولین بار امتحان کنند در بازی تیم‌هایی مثل سیاه جامگان به او میدان بدهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر، ملوان با تساوی بدون گل برابر سیاه جامگان متوقف شد.

فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ملوان گفت: با توجه به شرایط میزبانی ملوان و هواداران پرشور این تیم عدالت اجرا نشد و توپ‌های ما داخل دروازه نرفت. اینکه ما توانستیم حتی 10 نفره یک امتیاز از تیمی مثل ملوان بگیریم باعث شد به آنچیزی که دنبالش هستیم برسیم.

وی ادامه داد: ما واقعا دست‌مان خالی است و امیدوارم در تعطیلات نیم فصل بتوانیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم. با تمام تلاشی که انجام دادیم بازیکنان من توانستند یک امتیاز در این زمین بگیرند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. دویدن در این زمین خیلی سخت بود. مخصوصا برای رضا عنایتی.

وی ادامه داد: در مجموع نتیجه خوبی بود. به نظرم توانستیم جلوی بازی مستقیم حریف را بگیریم. تنها اعتراض من به نحوه قضاوت داور بود که به نظرم اصلا خوب نبود. ما در تمام بازی‌هایی که باخته‌ایم گفته‌ام که داوری خوب بوده است. داوری‌ها خوب است اما در این بازی بالانس نبود. نباید هرگاه می‌خواهند داوری را برای اولین بار امتحان کنند در بازی تیم‌هایی مثل سیاه جامگان به او میدان بدهند.

کاظمی ادامه داد:‌ در 4 بازی آخر تازه توانستیم 20 درصد تاکتیک‌های مورد نیاز را به اجرا بگذاریم. امروز بازیکنان لازم را در اختیار نداشتم که فوتبال تماشاگرپسند انجام دهیم اما با وجود همین داشته‌ها خوب کار کردیم. قطعا در نیم فصل دوم به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی سیاه جامگان در ادامه به سابقه‌اش در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: کار من در تیم‌های سابقم و اینکه آن‌ها را در لیگ برتر نگه داشتم مشخص است مثل مس کرمان یا راه آهن. البته مثلا راه آهن معجزه الهی بود.

وی در پایان گفت: داشتن و نداشتن پول چندان مهم نیست بلکه باید غیرت تیمی را بالا ببریم. برخی از بازیکنان ما هنوز انگار نمی‌دانند که در تیم لیگ برتری بازی می‌کنند. بازیکنان باید بدانند که در فوتبال امروز باید از‌ جان‌شان مایه بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز