بهتاش فریبا در گفتگو با برنا:

استقلال پوست انداخته است/ نقش رحمتی را نباید نادیده گرفت

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۶:۱۶
کد خبر: ۳۵۱۰۶۴
استقلال پوست انداخته است/ نقش رحمتی را نباید نادیده گرفت
مربی سابق تیم استقلال گفت: استقلال توانایی قهرمانی را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نیم فصل امسال لیگ برتر با عنوان نایب قهرمانی استقلال تهران به پایان رسید.

بهتاش فریبا پیشکسوت سابق استقلال در این باره به خبرنگار برنا گفت: استقلال نیم فصل اول لیگ برتر را به خوبی به پایان رساند. امسال تیم بسیار جوان شده و پوست اندازی کرده است. تلفیق جوانان و بازیکنان با تجربه باعث شده که در حمله و دفاع عالی عمل کنند و به قول معروف بازی های تماشگر پسندی ارائه دهند.

فریبا افزود: با این بازیکنان صد درصد استقلال توانایی قهرمانی را دارد اما فراموش نکنید مبحث مالی بسیار پر اهمیت است.

وی اضافه کرد: نیم فصل اول بازیکنان را می توان با وعده و دعید مالی راضی نگه داشت ولی در نیم فصل دوم برای قهرمان شدن شارژ مالی در درجه اول هر چیزی قرار دارد و باید مطالبات بازیکنان سر وقت پرداخت شود.

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به توانایی جسمانی آبی پوشان گفت: خودتان تماشا کردید در بازی با صبا امید ابراهیمی چه قدر با انرژی می دوید. من این قدرت جسمانی را مدیون بدنسازی خوب می دانم. روزبه چشمی هم با دوندگی بالا هافبک های حریف را از کار انداخت.

فریبا خاطرنشان کرد: در هماهنگی و موفقیت استقلال، نقش مهدی رحمتی را نمی توان فراموش کرد زیرا او بازیکنان را در زمین بسیار خوب مدیریت می کند.

وی در مورد اینکه برای رفع ضعف های استقلال در نیم فصل چه بازیکنانی لازم است گفت: استقلال برای نیم فصل دوم نیاز به سه بازیکن دارد؛ اول به یک پلی میکر  طراز اول (بازیکنانی مثل جباری یا نوید کیا)، دوم یک مهاجم چارچوب شناس و سوم یک مدافع مرکزی برای بهتر شدن تیم لازم است.

فریبا درباره فراز و نشیب های استقلال در بازی های امسال اظهار داشت: تمام تیم های دنیا در بازی ها بالا و پایین دارند حتی تیم هایی مثل بارسا و بایرن نیز تمام 90 دقیقه حمله نمی کنند و انرژی خود را در بازی ها تقسیم می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز