پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود

خوردبین: پورحیدری شناسنامه استقلال است

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۰:۱۵
کد خبر: ۳۵۱۱۰۹
خوردبین: پورحیدری شناسنامه استقلال است
سرپرست تیم فوتبال پرپسولیس گفت: خاطرات خوشی با پورحیدری دارم و برایش دعا کنید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمود خوردبین که صبح امروز برای عیادت از منصور پورحیدری در بیمارستان حضور پیدا کرده بود، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ابتدا در این ارتباط افزود: در بیمارستان هم که بودم، گفتم؛ منصور پورحیدری شناسنامه باشگاه استقلال است. ما خاطرات زیادی با هم داریم. آخرین آنها سفری بود که برای لیگ قهرمانان آسیا به مالزی داشتیم و شب برای شام به اتفاق دیگر دوستان به رستوران رفتیم و چقدر خوش گذشت. امیدوارم او سلامتی خود را به دست آورده و هر چه زودتر از بیمارستان مرخص شود.

وی درباره این حضور و آخرین وضعیت پیشکسوت و سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: وقتی من رسیدم، برای MRI از ریه در اتاقش نبود. پیگیر حالش که شدم گفتند؛ بهتر از قبل است. لخته خونی هم در مغزش ایجاد شده بود که گویا از آن حالت وخیم خارج شده است و در حال بررسی سایر موارد بودند. از مردم بویژه هواداران پرسپولیس هم می‌خواهیم که برای سلامتی او دعا کنند. مسوولین هم حتما باید برای سرکشی بیایند بویژه که پورحیدری به عنوان سرمربی تیم ملی کشور هم فعالیت کرده است.

سرپرست با سابقه سرخپوشان با توجه به پایان نیم فصل اول بازی‌ها، درباره عملکرد متفاوت پرسپولیس در انتها و ابتدای نیم فصل خاطرنشان کرد: اگر خاطرتان باشد، من از همان روز اول می‌گفتم که نگران نباشید، چون این تیم بالا می‌آید و حالا می‌گویم از این هم بالاتر می‌رود تا اینکه قهرمان شود. البته این مساله منوط به آن است که اتحاد و انسجام خودمان را حفظ کنیم. برای اینکه پرسپولیس از آن شرایط خارج شود، همه کمک کردند. هواداران نقش مهمی داشتند، هیأت مدیره و سرپرست باشگاه با حمایت خود و برخورد توأم با آرامش و تفکر خود نقش بسزایی ایفا کردند.

وی تصریح کرد: برانکو ایوانکوویچ در تمام این مدت آرامش خود را از دست نداد. او با رفتار و گفتارش کاری کرد تا بازیکنان، بویژه جوانترها به جای آنکه تحت فشار نتایج دچار مشکلات بیشتر شوند، انگیزه بیشتری پیدا کنند. او مرتب به بچه‌ها دلگرمی و امیدواری می‌داد. به جای آنکه آنها را مواخذه کند یا اینکه توپ را به زمین آنها بیندازد، می‌گفت؛ شما عالی بودید و خوب بازی کردید. بچه‌ها هم واقعا همت داشتند و با غیرت کار کردند و کم کم خودشان را پیدا کردند و در آخرین بازی هم هواداران را خوشحال کردند. البته هیچ شکی نیست در تیم ما هیچکس حق ندارد به چیزی غیر از قهرمانی فکر کند و این باور در تیم ما به وجود آمده است که هیچ تیم دیگری به قدر پرسپولیس شایسته در اختیار گرفتن قهرمانی نیست و برای آن تلاش می کنند. ما همین حالا هم می‌توانستیم صدرنشین بازی‌ها باشیم ولی عوامل گوناگونی دخیل شد تا اینگونه نشود. عواملی مثل اشتباهات داوری در ابتدای فصل ما را عقب انداخت ولی پس از آن خودمان هم با از دست دادن فرصت‌ها دخیل بوده‌ایم و بازیکنان باید باز هم بر تلاش و تمرکز خود اضافه کنند.

وی درباره گلزنی مهدی طارمی در مصاف با راه آهن اضافه کرد: مهدی طارمی از شایسته‌ترین نفرات لیگ برتر و آقای گل مسابقات است. اینکه مهدی طارمی توانست با آن شدت انتقادها، خودش را برگرداند و جا نزند نشانه خوبی است و با این تجربه حتما می‌تواند بهتر باشد.

خوردبین در پایان گفت: من باز هم باید از هواداران به خاطر صبوری و کمکی که کردند تشکر کنم. آنها عقب نکشیدند و نتیجه‌اش را هم دیدیم. همچنین باید از مواضع هیأت مدیره یاد کرد که به جای زیاد کردن فشار روی تیم، فشارها را تحمل و حمایت کرد. اگر هر یک از مجموعه عواملی که گفتم به شکل دیگری کار را پیش می‌برد، الان شرایط طور دیگری بود و مشکلات به قدری زیاد می‌شد که اوضاع روز به روز بدتر می‌شد. حالا هم همه باید دست به دست هم بدهند تا هدف قهرمانی تحقق یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز