تثبیت صدرنشینی لستر در جزیره؛

مورینیو رفت، چلسی برد/ تئاتر کابوس‌ها!

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۲۱:۴۵:۱۷
کد خبر: ۳۵۱۲۰۱
مورینیو رفت، چلسی برد/ تئاتر کابوس‌ها!
هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با پیروزی پرگل چلسی در نخستین بازی بعد از اخراج مورینیو و تداوم صدرنشینی لسترسیتی همراه شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال لسترسیتی شنبه شب در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس دیداری حساسی را در زمین اورتون برگزار کرد که در پایان برابر این تیم ۳ بر ۲ پیروز شد و صدرنشینی خود را در لیگ جزیره ادامه داد.

ریاض محرض (۲۷ پنالتی و ۶۵ - پنالتی) و شینجی اوکازاکی (۷۰) در این بازی برای لستر گلزنی کردند. روملو لوکاکو (۳۲) و کوین میرلس (۸۹) نیز زننده دو گل تیم اورتون بودند. تیم کلودیو رانیری با این برد جمع امتیازات خود را به عدد ۳۸ امتیاز رساند و در صدر جدول باقی ماند.

اما اتفاق ویژه دیدارهای شنبه شب به بازی چلسی و ساندرلند در استمفوردبریج بر می‌گردد. جایی که آبی‌پوشان لندنی نخستین بازی خود را پس از اخراج مورینیو و ساعتی پس از اعلام همکاری با گاس هیدینک برگزار کردند و ۳ بر یک نیز برنده شدند.

برانیسلاو ایوانوویچ (۵)، پدرو (۱۳) و اسکار (۵۰- پنالتی) گل‌های تیم چلسی را به ثمر رساندند.  از حواشی جالب این بازی می توان به حمایت های هواداران از مورینیو و شادمانی فراوان رومن آبراموویچ مالک چلسی بعد از هر گل این تیم اشاره کرد.

تیم منچستریونایتد نیز در ادامه روزهای پرنوسان خود با فن خال این بار در ورزشگاه اولدترافورد برابر نوریچ تن به شکست داد تا انتقادها به سمت این مربی هلندی نیز افزایش یابد.

نتایج بازی‌های همزمان شنبه شب به شرح زیر است:

* ساوتهمپتون صفر - تاتنهام ۲

* وست برومویچ یک - بورنموث ۲

* اورتون ۲ - لستر سیتی ۳

* چلسی ۳ - ساندرلند یک

* منچستر یونایتد یک - نوریچ ۲

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز