مجید شایسته در گفتگو با برنا:

بزرگان تنیس را به ایران می‌آوریم/ باید جایگاه خود را در آسیا تثبیت کنیم

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۵۷۷
بزرگان تنیس را به ایران می‌آوریم/ باید جایگاه خود را در آسیا تثبیت کنیم
رئیس فدراسیون تنیس گفت: در خصوص مرحوم درفشی جوان حق مطلب ادا نشد و نتوانستیم از پتانسیل های زیاد او استفاده کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئیس فدراسیون تنیس در خصوص شرایط و عملکرد این فدراسیون صحبت کرد.

مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص روند اجرایی آکادمی ملی المپیک اظهار داشت: خوشبختانه به صورت منسجم پیگیر احداث این آکادمی هستیم و قصد داریم که به صورت بلند مدت این مکان را در اختیار داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: برای احداث این آکادمی مبانی قانونی را در پیش داشتیم که با سعی و تلاشی که انجام شد این مبانی در حال برطرف شدن است و قصد داریم که با احداث این آکادمی به عنوان یک پتانسیل خوب برای کشورمان استفاده کنیم.

شایسته با اشاره به عضویت خودش در فدراسیون آسیا به عنوان هیئت رئیسه خاطرنشان کرد: قطعا هر جایگاه و پستی که برای ورزش ایران در مجامع بین المللی و آسیایی کسب می شود باعث خیر و برکت است و از این طریق می توانیم تعامل خوبی با تمامی کشورها داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: امیدوار هستیم با توجه به افرادی که برای کمیته های مختلف آسیا معرفی کرده ایم بتوانیم کرسی های دیگری را نیز کسب کنیم و جایگاه خودمان را در آسیا تثبیت کنیم. خوشبختانه با کشورهایی که صاحب حرف هستند تعاملات خوبی در حال رخ دادن است و تمایل داریم که از بزرگان این رشته برای آمدن به ایران دعوت کنیم.

وی همچنین درخصوص شرایط ایران در رقابت های کاپ دیویس اضافه کرد: متأسفانه در چندسال گذشته دائما در حال تغییر بودیم و نتوانسته ایم به صورت دائم در سطح دو این رقابت ها باقی بمانیم. در برنامه ای که تدوین کرده ایم با بهره گیری از جوانان و نوجوانان با استعداد و استفاده از افراد با تجربه در کنار آنها و کیفیت دادن به لیگ و تیم ملی قصد داریم که جای ایران را بهبود ببخشیم در سطح این رقابت ها و در آینده به سطح اول کاپ دیویس برسیم.

شایسته درخصوص بی مهری و بی توجهی به بازیکن سابق تیم ملی کامبیز درفشی جوان، خاطرنشان کرد: صحبت هایی که صورت گرفته در خصوص مرحوم درفشی جوان اصلا درست نیست. اگر می خواهید واقعیت ها را بشنوید باید با خانواده آن مرحوم صحبت کنید. از زمانی که بنده عهده دار فدراسیون شدم، آقای درفشی جوان در بستر بیماری بودند و با توجه به شرایط ویژه بیماری ایشان امکان استفاده از او نبود.

وی گفت: اعتقاد دارم که باید همواره از پیشکسوتان و بزرگان حمایت کنیم و قدر آنها را بدانیم. هرچند در خصوص مرحوم درفشی جوان حق مطلب ادا نشد و نتوانستیم از پتانسیل های زیاد او استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس درمورد استفاده از مربی خارجی در تیم ملی افزود: اگر می خواهیم به درجات بالای جهانی برسیم باید شرایط ویژه ای را داشته باشیم. این شرایط ویژه را می توان به آوردن مربی خوب خارجی و نفرات برتر تنیس دنیا به ایران فراهم کرد و در صحبت های اخیری هم که با آقای سجادی داشتیم قرار بر این شد که فدراسیون تنیس اقدامات زیادی را در این خصوص انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز