دیدار با تراکتورسازی بازی مرگ و زندگی است

حیدری: منصورخان تاریخچه باشگاه استقلال است/ امیدوارم از تبریز با دست پر برگردیم

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۸:۳۴
کد خبر: ۳۵۱۶۱۵
حیدری: منصورخان تاریخچه باشگاه استقلال است/ امیدوارم از تبریز با دست پر برگردیم
هافبک تیم استقلال گفت: منصورخان در این همه سال و با تمام تلاشی که برای استقلال کرده، هیچ چشمداشتی نداشته و فقط به استقلال کمک کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خسرو حیدری بازیکن استقلال یکی از نفراتی بود که امروز برای ملاقات منصور پورحیدری به بیمارستان ایرانمهر رفت.

وی بعد از دیدار با سرپرست استقلال، اظهار داشت: منصور خان تاریخچه باشگاه استقلال است و فکر می‌کنم بیش از 50 سال است که برای این باشگاه زحمت می‌کشد. همه ناراحت شدیم وقتی او به بیمارستان آمد اما خوشحالم که امروز او را دیدم.

وی ادامه داد: تنها کاری که در این شرایط می‌توانیم برای منصور خان بکنیم و این را به خودش هم گفتم این است که در بازی روز سه‌شنبه مقابل تراکتورسازی برنده باشیم و برد را به او تقدیم کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت عمومی پورحیدری خاطرنشان کرد: او فقط درباره استقلال صحبت می‌کند و حتی گفت که می‌خواهد به تبریز بیاید و این نشان دهنده تعصب او به استقلال است. منصور خان در این همه سال و با تمام تلاشی که برای استقلال کرده، هیچ چشمداشتی نداشته و فقط به استقلال کمک کرده است. من هم دست او را می‌بوسم و امیدوارم از تبریز با دست پر برگردیم تا منصور خان را خوشحال کنیم.

حیدری درباره شرایط استقلال در نیم فصل اول گفت: شرایط استقلال در نیم فصل اول خوب بود و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. مهم نیست که قهرمان نیم فصل نشدیم، مهم این است که رقیب‌های اصلی ما پایین‌تر از ما هستند و باید سعی کنیم فاصله‌مان را از آنها بیشتر کنیم.

وی در پایان در خصوص دیدار مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: دیدار با تراکتورسازی برای ما بازی مرگ و زندگی است. بازیکنان ما باید این را بدانند که باید به تبریز برویم و برنده باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز