مرحله دوم اردوی تیم ملی تنیس بزرگسالان؛

خیز ایران برای رفتن به سطح ۲ آسیا

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۷:۲۷
کد خبر: ۳۵۱۷۶۳
خیز ایران برای رفتن به سطح ۲ آسیا
تیم ملی ایران با 7 تنیسور تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های دیویس کاپ پیگیری می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس کشورمان برای حضور در رقابت های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه در مجموعه ورزشی استقلال برگزار می شود .

تیم ملی تنیس کشورمان که به تازگی از رقابت های فیوچرز ترکیه بازگشته ، مرحله جدیدی از تمرینات آمادگی خود را از یکم دی ماه زیر نظر سعید احمدوند آغاز می کند.

در این مرحله از اردو ۷ تنیسور از جمله شاهین خالدان، انوشا شاهقلی، محسن حسین زاده، امیر والا معدنچی، بهروز کارگران اروجی، آرش سوری و امیر حسین بادی حضور دارند و تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های دیویس کاپ پیگیری می کند.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ (ایران و لبنان)، تیم های حاضر در گروه ۳ (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) برگزار می شود آماده می کند.

۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی پوشان را همراهی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز