نباید به راحتی شکست بخوریم

مانچینی: ملو عملکرد بسیار ضعیفی داشت

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۲:۱۳
کد خبر: ۳۵۱۸۲۶
مانچینی: ملو عملکرد بسیار ضعیفی داشت
سرمربی اینتر از شکست برابر لاتزیو بسیار ناراحت است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم سری A، اینتر در ورزشگاه خانگی به مصاف لاتزیو رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا رقابت در صدر جدول بسیار فشرده شود.

روبرتو مانچینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: اصلا بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. بسیار بد ظاهر شدیم به ویژه در نیمه نخست که به کلی از جریان بازی به دور بودیم اما در نیمه دوم کمی بهتر شدیم و فرصت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

او ادامه داد: این تیم، اینتری که انتظار داشتم نبود. بسیار ناراحت هستم. با رفتارهای احمقانه باعث شدیم در این دیدار شکست بخوریم و سه امتیاز حساس را از دست بدهیم. بازیکنان اینتر تمرکز لازم را برای این دیدار مهم نداشتند. حتی موقع گرم کردن هم تمرکز نداشتیم. با گل زود هنگامی که دریافت کردیم، شرایط سخت شد. به هر حال شکست در فوتبال وجود دارد و مهم این است که ما توانستیم صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم اما نباید اجازه بدهیم به راحتی شکست بخوریم و خودمان زمینه‌ساز شکست شویم.

سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان سخنانش به شدت از فیلیپه ملو، هافبک برزیلی تیمش انتقاد کرد و او را یکی از دلایل اصلی شکست نرآتزوری در این دیدار دانست. او در این زمینه هم گفت: ملو دو حرکت بسیار احمقانه در این دیدار داشت. نخست اینکه بدون دلیل به حریف پنالتی داد و دوم این که کنترلش را از دست داد و با کارت قرمز از بازی اخراج شد.

اینتر با وجود شکست در این دیدار، با 36 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. فیورنتینا با 35 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ناپولی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر، در جایگاه سوم ایستاد. نکته جالب اینکه یوونتوس با پیروزی‌های پیاپی، خود را به صدر جدول رده بندی نزدیک کرده است و با 33 امتیاز در جایگاه چهارم است و با صدر جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز