در جام حذفی انگیزه زیادی برای برد استقلال داریم

استکی: تغییر ارتفاع برای ملوان مشکل ساز است/ می خواهیم در گروه مان در آسیا صعود کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۷:۲۸
کد خبر: ۳۵۳۵۱۰
استکی: تغییر ارتفاع برای ملوان مشکل ساز است/ می خواهیم در گروه مان در آسیا صعود کنیم
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هواداران به ملوان تعصب زیادی دارند و مربی و بازیکنان ملوان باید به هواداران پاسخگو باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر ذوب آهن میزبان ملوان است. یحیی گل‌محمدی سرمربی و مجتبی حسینی دستیار اولش به دلیل آنفولانزای شدید  در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان شرکت نکردند.

حسن استکی دستیار دوم گل‌محمدی در این نشست گفت: پاسخ‌های من با پاسخ‌های گل‌محمدی فرق می‌کند اما تلاش می‌کنم تفکرات سرمربی تیم را بازگو کنم. بازی با ملوان بسیار حساس است بخصوص اینکه ما هفته گذشته باخته‌ایم و پرسپولیس به کورس قهرمانی آمده و به تیم ما نزدیک شده است.در دیدار با استقلال خوزستان خوب بازی کردیم و روی یک صحنه هم گل خوردیم ، باختیم و تلاش می‌کنیم مقابل ملوان سه امتیاز را بگیریم و مشکلی از نظر آسیب‌دیدگی نداریم. به جز قنبری و عباسی که مصدوم هستند سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

استکی در مورد وضعیت تیم ملوان اظهار داشت: بازیکن و هواداران به ملوان تعصب زیادی دارند و مربی و بازیکنان ملوان باید به هواداران پاسخگو باشند و به همین دلیل انگیزه زیادی دارند،این ها نقاط قوت ملوان است اما از نظر مالی شرایط مناسبی ندارند و ملوان وقتی به اصفهان می‌آید تغییر ارتفاع برایشان مشکل ساز می‌شود.

وی ادامه داد: من گفتم برنامه سه ساله برای ذوب آهن داریم و مهلت به گل‌محمدی دادند و روز به روز تیم ذوب آهن بهتر شد و این پروسه حذفی حتما به سرانجام می‌رسد. فعلا زود است بخواهیم برای قهرمانی در جام حذفی حرف بزنیم و اکنون به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم و اینکه از گروه‌مان در آسیا صعود کنیم و بعد به مراحل بالاتر برویم.

استکی در مورد جلسه گل محمدی با باشگاه گفت: من در جلسات آنها نیستم و بی‌خبر هستم و خود گل محمدی می‌داند. هنوز در ایران آنقدر حرفه‌ای نشده‌ایم که بدانیم بازیکنان و مربیان به کدام تیم‌ها می‌روند. الان در اروپا همه می‌دانند انچلوتی فصل آینده به بایرن مونیخ می‌رود. ذوب آهن بازیکنانی مثل اسطوره‌ها و الگوهای باشگاه‌ را نگه داشته است. بازیکنانی مثل رجب‌زاده و حدادی‌فر، و بازیکنانی که می‌گیریم باید از نظر اخلاقی و روانی خوب باشند. ما بهترین جوانان را انتخاب کرده‌ایم. مرتضی تبریزی، کاوه رضایی و بازیکنانی از تیم امید را اورده‌ایم و استعداد شناسی کرده‌ایم و آنها را به تیم ذوب آهن اورده ا‌یم و در این دو سه سال حاشیه‌ای از نظر بازیکن نداشته‌ایم.

وی در مورد دیدار با استقلال در فینال حذفی گفت: همیشه استقلال و پرسپولیس را برده‌ایم و در فینال هم انگیزه زیادی داریم و امیدوارم بازهم بتوانیم استقلال را ببریم.

استکی در مورد تدابیر بازی با ملوان گفت: تدابیر را باید گل‌محمدی توضیح بدهند و من نمی‌توانم در مورد تدابیر حرف بزنم. بازیکنان جوانی را ملوان جذب کرده‌ و بازیکنانی مثل نوری و زارع را هم در اختیار دارند و ملوان همیشه خوب بوده است.

احسان بعیدی مدیر رسانه‌ای ذوب آهن هم درابتدای نشست گفت مربیان تیم به دلیل انفولانزا نتوانستند یکی دو روز در تمرینات شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز