اعلام آمادگی وزارت ورزش برای کمک به برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال هنرمندان جهان

هاشمی: باشگاه هنرمندان می تواند گام های بلندتری در راستای فرهنگ سازی بردارد

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۲۰:۲۸:۵۹
کد خبر: ۳۵۳۵۶۵
هاشمی: باشگاه هنرمندان می تواند گام های بلندتری در راستای فرهنگ سازی بردارد
مسئولین باشگاه ورزشی هنرمندان ایران جهت هماهنگی هرچه بیشتر در زمینه برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال هنرمندان جهان، ضمن حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سیدمناف هاشمی، معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ در این دیدار حسین یاریار، مدیرعامل باشگاه هنرمندان، گزارش جامعی از برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال هنرمندان جهان و همچنین چگونگی برگزاری دومین دوره این مسابقات در ایام دهه فجر و با حضور تیم های مختلف از سراسر جهان ارائه داد.

در ادامه دکتر سیدمناف هاشمی طی سخنانی اظهار داشت: وظیفه ذاتی وازرت ورزش حمایت از تمامی باشگاه ها، فدراسیون ها، ادارات، نام آوران، داوران و دست اندرکاران ورزشی است.

وی افزود: باشگاه ورزشی هنرمندان با برگزاری صدها مسابقه خیرخواهانه داخلی و خارجی از جمله باشگاه هایی است که می تواند با هماهنگی بیشتر مدیران فرهنگی و ورزشی گام های بلندتری در راستای فرهنگ سازی در ورزش و هنر بردارد. ورزش و هنر یکی از مهمترین ابزارهای پیوستگی ایرانیان دور از وطن به مام میهن اسلامی است. هربار که ورزش ایران در عرصه های بین المللی و داخلی به موفقیتی نائل می شود نشاط، سرزندگی و احساس خوشبختی از هر گوشه ایران اسلامی موج می زند. بنده با این نگاه، آمادگی و مشارکت وزارت ورزش و جوانان را در برگزاری دومین دوره مسابقات فوتسال هنرمندان جهان اعلام می دارم و امیدوارم با حمایت تمامی مسئولین محترم و مدیران بزرگوار رسانه های تصویری، شنیداری و نوشتاری شاهد برگزاری خوب و منظم دومین دوره این مسابقات که با شعار ورزش، هنر و انسانیت است، باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز