اشتباهات داوری به ضرر ما بود

ونگر: هرگز قول قهرمانی نداده‌ام

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۵:۵۳
کد خبر: ۳۵۴۱۴۷
ونگر: هرگز قول قهرمانی نداده‌ام
سرمربی تیم فوتبال آرسنال به انتقاد شدید از داوری پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آرسنال بهترین فرصت برای صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس را از دست داد و در خانه ساوتهمپتون با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: اعتراف می‌کنم خوب نبودیم و مستحق باخت هم بودیم. ساوتهمپتون بازی بسیار خوبی انجام داد. آنها از امتیاز میزبانی‌شان نهایت استفاده را بردند و شایسته کسب سه امتیاز بودند.

ونگر در ادامه سخنانش به انتقاد از عملکرد تیم داوری پرداخت و گفت: اشتباهات داوری به ضرر ما بود. هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند عملکرد تیم داوری به ضرر ما بود. سه گل از چهار گل ساوتهمپتون درست نبودند. با این حال، داور به راحتی از کنار آنها گذشت و باعث شد تا حریف یک پیروزی پر گل را به دست آورد. گل نخست ساوتهمپتون، آفساید بود. در گل دوم، مهاجم حریف روی بازیکن ما خطا کرد و گل سوم هم روی کرنری به ثمر رسید که به هیچ وجه کرنر نبود. وقتی این همه اشتباه می‌شود، طبیعی است شکست پر گلی برای ما رقم می‌خورد.

سرمربی آرسنال در پایان سخنانش گفت: هیچگاه نگفتم در فصل جاری می‌توانیم جام قهرمانی را کسب کنیم. در لیگ برتر انگلیس هیچ چیزی تضمین شده نیست. بعضی از شانس بالای قهرمانی آرسنال سخن به میان می‌آورند. بله، ما از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم اما هرگز قول ندادم که قهرمان می‌شویم. به خوبی می‌دانم در لیگی بسیار قدرتمند حضور داریم و چنانچه آماده نباشیم، نمی‌توانیم به پیروزی برسیم.

آرسنال با این شکست، 36 امتیازی ماند تا همچنان در رده دوم جدول قرار داشته باشد. منچسترسیتی هم با 35 امتیاز در جایگاه سوم جای دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز