به دلیل کمبود منابع مالی

اردوی تیم ملی وزنه برداری لغو شد/ هالترها در تنگنای بی پولی

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۰:۰۷
کد خبر: ۳۵۴۷۵۸
اردوی تیم ملی وزنه برداری لغو شد/ هالترها در تنگنای بی پولی
برای دومین بار کمبود منابع مالی، رئیس فدراسیون وزنه برداری را برآن داشت که با لغو اردوی تیم ملی، تا اطلاع ثانوی زمان برپایی آن را به تعویق بیاندازد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در فاصله 7 ماه تا آغاز رقابتهای المپیک 2016 ریو و در حالی که انتظارها از رشته مدال آوری چون وزنه برداری همواره بالا بوده است، برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان برای دومین بار متوالی به تعویق افتاد.

پس از برگزاری نشست کمیته فنی فدراسیون و تصویب برنامه های کادر فنی، 13 وزنه بردار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند تا از اول دی ماه تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در رقابتهایی المپیک 2016 آغاز کنند، اما عدم اجرای تعهدات کمیته ملی المپیک در تخصیص بودجه به فدراسیون وزنه برداری باعث شد برپایی این اردو، لغو و به روز نهم دی ماه موکول شود.

حال در شرایطی که انتظار می رفت اردوی تیم ملی وزنه برداری از روز نهم دی ماه آغاز شود، برای دومین بار کمبود منابع مالی، رئیس فدراسیون وزنه برداری را برآن داشت که با لغو اردوی تیم ملی، تا اطلاع ثانوی زمان برپایی آن را به تعویق بیاندازد.

کمیته ملی المپیک که طی ماه های گذشته فقط در حرف از فدراسیون  مدال آور وزنه برداری حمایت کرده در عمل پشتیبانی مناسبی  انجام نداده است و دائما با امروز و فردا کردن برای پرداخت بودجه، فدراسیون را در تنگنای شدید مالی قرار داده است. در تایید این موضوع با توجه به اینکه کمتر از 3 ماه تا پایان سال زمان باقیست، هنوز 50 درصد بودجه سالیانه کمیته ملی المپیک به فدراسیون وزنه برداری  پرداخت نشده و این درحالی است که مسئولان کمیته در مصاحبه های خود به دفعات عنوان کرده اند از فدراسیون های مدال آور المپیک 2016 حمایت ویژه خواهند کرد!

در هر حال لغو دوباره اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هشداریست برای مسئولان کمیته ملی المپیک که در سال منتهی به المپیک 2016، نگاه المپیکی تری به فدراسیون  مدال آور وزنه برداری داشته باشند و با اجرای تعهدات خود در زمان مناسب، کمک کنند تا این فدارسیون ها با کمترین دغدغه برنامه های خود را در راه حضوری قدرتمند در رقابتهای المپیک، به اجرا در آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز