پیام دعوت باشگاه پرسپولیس برای هواداران

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۵:۰۸
کد خبر: ۳۵۵۴۲۰
پیام دعوت باشگاه پرسپولیس برای هواداران
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی دعوت به عمل آورد.

به گزارش  سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، از هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه آزادی در دیدار با استقلال خوزستان و حمایت همه جانبه از سرخپوشان دعوت به عمل آورد.

در این پیام آمده است؛ باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس همواره مرهون حمایت‌های بی‌دریغ هواداران بوده‌اند که بی‌دریغ و فراتر از هر تحلیل و تفسیری عاشقانه به پشتیبانی از تیم محبوب خود پرداخته‌اند و در این راه، مسیر هر قدر سخت‌تر بوده است، ثابت قدم‌تر بوده‌اند.

چنین رویه‌ای در این فصل به انگیزه‌ای مضاعف برای اعضای تیم بدل شد تا پس از امتیازاتی که در ابتدای راه به دلایل گوناگون که در بسیاری موارد خارج از اراده و کنترل باشگاه و تیم بود و سهوا به این تیم مردمی تحمیل شد، در صدد جبران برآیند.

در این مسیر با یاری خدا شاهد سربلندی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس بودیم. اکنون زمان آن رسیده است که مرحله دیگری را برای رسیدن به آنچه حق هواداران است، آغاز کنیم.

بر همین اساس، برای فراهم آوردن شرایط لازم جهت حمایت هر چه بیشتر از تیم و همچنین به نشانه قدردانی از هواداران پرشور و شعور پرسپولیس در مذاکراتی که با مسوولان سازمان لیگ صورت گرفت، امکانی فراهم آمد تا با خریداری بلیت‌های مربوط به طبقه دوم ورزشگاه آزادی، حضور هواداران پرسپولیس در این قسمت رایگان باشد. به همین ترتیب، از هواداران پرسپولیس درخواست می‌شود با حضور یکپارچه خود برای این بازی، زمینه‌ساز پیروزی سرخپوشان و موفقیت‌های آتی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز