بختیار به خودش و تراکتور ضربه می‌زند

قلعه‌نویی: ادینیو را می‌خواهیم/ به حمایت هواداران نیاز داریم

۱۳۹۴/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۵۵۶۴۷
قلعه‌نویی: ادینیو را می‌خواهیم/ به حمایت هواداران نیاز داریم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هواداران از تیم خودشان حمایت کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه‌نویی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد اظهار داشت: پیشاپیش سال نو میلادی را تبریک می‌گویم. از آنهایی که به تراکتورسازی کمک کردند هم تشکر می‌کنم. کنفرانس‌ها دیگر شلوغ نیست و این نشان می‌دهد که به تراکتورسازی علاقه مند هستید. از کسانی که در نیم فصل از تراکتورسازی جدا می‌شوند حلالیت می‌طلبم.شاید دوست داشته باشند که بازیکنان در تیم بمانند اما تغییر و تحولات وجود دارد و از آنها حلالیت می‌طلبم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مسئولان گسترش شاید آن قدر که تراکتورسازی را دوست دارند گسترش فولاد را دوست نداشته باشند. بازیکنان را به راحتی در اختیار تراکتورسازی قرار دادند. کیانی را از هر جایی می‌خواستیم بگیریم باید منتظر رضایت نامه می‌ماندیم اما آنها خیلی خوب همکاری کردند. بازی سختی خواهد بود اگر ببریم در آینده می‌توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم. آرام آرام به شرایط ایده‌ال می‌رسیم. تراکتورسازی واقعی را پس از نیم فصل و تعطیلات خواهید دید می‌خواهیم 3 بازیکن جذب کنیم. کار سختی در پیش داریم، گسترش فولاد روی زمین بازی می‌کند. از وقتی من آمدم 7-8 جلسه هم تمرین تاکتیکی نداشتیم و دائم در کوران بازی و سفر بودیم و امیدوارم بعد تعطیلات شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در مورد نبود سعید آقایی خاطرنشان کرد: سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار و احتمال زیاد شجاع را هم نداریم. محمد ایران‌پوریان را در دفاع چپ استفاده کنیم. تغییرات زیادی داشتیم منتظر بودیم چند بازی را بگذرانیم، اگر این 3 بازیکن را نمی‌گرفتیم به مشکل می‌خوردیم. آگوستین برای این بازی هست و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه فکر می‌کند در هفته چندم به تیم ایده‌آل می‌رسد، تاکید کرد: 3-4 بازی در اردو خواهیم داشت و طبیعتا بعد از یکی دو هفته پس از تعطیلات شرایط تیم خوب خواهد شد. این تیم تراکتورسازی مشکل بدنی دارد دقیقه 60-70 مشکل بدنی پیدا می‌کند اولین کاری که می‌کنیم مشکل بدنی را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی در مورد آشتی تماشاگران گفت: همه جا خالی است، اعتقادم این است که در تبریز از همه جا بیشتر است. از هواداران خواهشی دارم؛ می خواهند گوش کنند می خواهند گوش نکنند. می بریم، می بازیم، مساوی می‌کنیم، باز هم علیه عباسی شعار می دهند این چیز خوبی نیست. بعد بازی با استقلال مسئولیت باخت را برگردن گرفتم. مربی نیستم که شکست را به گردن مدیر بیندازم. امیدوارم ارتباط خوبی بین مطبوعات و کادرفنی باشد اگر قرار است موفقیتی به دست آید باید همه دست به دست هم بدهند.

وی در مورد اردوی ترکیه گفت: برنامه را داده ایم و اگر وقت داشته باشیم 3-4 بازی برگزار می‌کنیم. احتیاج داریم علاوه بر کارهای بدنی کارهای هماهنگی را انجام بدهیم. از روز چهارشنبه تمرینات خود را آغاز خواهیم کرد. یک هفته تبریز هستیم و بعد به ترکیه خواهیم رفت.

قلعه‌نویی در مورد بختیار رحمانی خاطرنشان کرد: رحمانی یکی از هافبک‌های خوب ما است ابتدا او باید مشکلش را با خودش حل کند زیرا در این صورت بیشترین ضربه را ابتدا به خودش و سپس به تراکتورسازی می‌زند. به هر حال آن طوری که ما می‌دانم تا ماه 5 سرباز است پس از این بازی در مورد او تصمیم خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه علیرضا نقی‌زاده بازیکن سیاه جامگان را مدنظر گرفته گفت: خیلی دوست داشتیم نقی‌زاده در ترکیب تیم ما قرار داشته باشد اما به پست‌های دیگری نیاز داریم اولویت‌مان این است نقاط ضعف را برطرف کنیم در مورد نقی‌زاده هم تعجب می‌کنم چرا که او بازیکن خوبی بود که همچون سردار آزمون در زمانی که تراکتورسازی بودم حضور داشت تعجب می‌کنم که چرا این سرمایه فوتبال تبریز را نگه نداشتند او می‌توانست یکی از آینده‌سازان فوتبال ما باشد به هر حال امیدوارم در آینده او بار دیگر به تبریز بازگردد.

قلعه‌نویی در مورد بازگشت ادینیو به تراکتورسازی گفت: میزان رای مردم است و مردم هم او را می‌خواهند و بنده هم خواهان او هستم. ادینیو خیلی می‌توانست به ما کمک کند اما همانطور که اعلام کرده نمی‌تواند از باشگاهش جدا شود من هم دوست داشتم ادینیو به تیم اضافه شود اما شرایط باشگاهش اجازه نمی‌دهد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه خبری مبنی بر درگیری در تمرین تیمش منتشر شده است، گفت: نمی‌دانم این موارد را از کجا منتشر می‌کنند. متأسفم پس از بازی با نفت هم گفتند که پسر قلعه‌نویی درگیر شده است به هر حال این حرفهای مزدوران قلم‌به دست است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز